جمعه 10 فروردین 1403، 29 March 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 4416

بهترین تراشکاری تهران

تراشکاری جنوب و مرکز تهران سفارش ساخت انواع قطعات فلزی و پلاستيكی خدمات قطعه سازی، سنبه ماتریس، قالب تزریق سوراخکاری قلاویز کاری و برشکاری با اره نواری ماشین کاری و فرز کاری انواع قطعات صنعتی

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

4 مرداد 1397 ساعت 11:27

تاریخ انقضا:

31 خرداد 1404

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

 


خدمات تراشکاری جنوب و مرکز تهران

کارگاه صنعتی تراشکاری قائم با ۳۵ سال سابقه در زمینه تراشکاری ، قطعه سازی و ماشین سازی
هر گونه خدمات از قبیل سوراخکاری  قلاویز کاری و برشکاری با اره نواری پذیرفته می شود .
 

آماده تامین قطعات شرکتها
سازنده چرخ دنده و مارپیچ دستگاه لیتوگرافی 
ساخت انواع دنده های دستگاه های لیتوگرافی 
چرخ دنده تایم از جنس اتومات
چرخ دنده موتور گيربكس نوار نقاله كارخانه گچ 
ساخت ماردون دستگاه برش پلار
ساخت انواع قطعات دستگاه هاي چاپ و برش
ساخت قطعات دستگاهاي پزشكی دستگاهMRI
طراحی و ساخت انواع قالب های پلاستیک
دایکاست،سمبه و ماتریس و قالب های ریژه تراش
آماده ساخت انواع قالب ها و انجام کارهای سری تراشی
برشکاری انواع فلزات و قطعات با تکنولوژی فوق پیشرفته لیزر با دقت بالا


تراشکاری قائم

گروه صنعتی تراشکاری قائم تهران صنعت با سالها فعالیت مستمر، جز برترین کارگاه های این صنعت میباشد. واحد صنعتی قائم اکنون جزو واحدهای برتر صنعت تراشکاری و قطعه سازی در تهران محسوب می‌شود.


مدیریت این واحد همیشه سعی داشته که با خلاقیت و تلاش زیاد همواره جزو برترین ها باشد که این مهم در همان سال های ابتدایی تاسیس این واحد به وقوع پیوسته و همچنان ادامه دارد.


تراشکاری قائم پیش به سوی تکنولوژی‌های صنعتی گام برمی‌دارد و با به روزترین و مدرن ترین دستگاه ها آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد.


حوزه فعالیت تراشکاری تهران صنعت به همین شهر محدود نمی شود و این واحد با همکاران گرامی در شهرهای تهران، همدان، کرمانشاه، اصفهان، مشهد، اراک و... در تعامل و همکاری می باشد.


مدیریت تراشکاری قائم همواره علاوه بر کسب رضایتمندی شما مشتریان و همکاران عزیز، بر توسعه استانداردهای مربوطه تاکید فراوان دارد.

مهمترین ماموریت تراشکاری قائم ، رعایت حقوق همکاران و مشتریان برای رسیدن به رشد استاندارد، بر اساس نیاز مشتریان و بالا بردن کیفیت می باشد.

این مجموعه با داشتن مهندسین و استادکاران خلاق و با تجربه یکی از پر سابقه‌ترین و به روزترین واحدهای صنعتی در تهران به حساب می‌آید.

'' شما بهترین هارو انتخاب میکنید ''


اصول تراشکاری

قطعات تراشکاری دارای مقاطع دایره ای شکل از قبیل میله های ساده و غیر ساده، میله های پیچ شده، پولکها، بوشها و نظائر اینها می باشد که قطعات اصلی ماشین ها و دستگاهها و اسبابهای فنی را تشکیل می دهند.
 همچنین عده زیادی از ابزارها مانند تیغه فرز، مته ها و  قلاویزها هم دارای مقاطع گرد هستند. بنابر موارد استعمال خاصی که قطعات تراشکاری باید داشته باشند آن ها را از مواد مختلف مثلاً از فولاد، چدن، برنز، برنج، مس، فلزات سبک، چوب و یا مواد مصنوعی و نظائر آن ها می سازند.وضع سطح خارجی قطعات تراشکاری می تواند متفاوت باشد.


برای بدست آوردن فرم استوانه ایی، قطعه کار را توسط ماشین تراش به دور محور خودش( محور گردش) حرکت می دهند.در موقع گردش قطعه کار با ابزار برنده ایکه مقابل آن بسته شده و برای جدا کردن براده از روی آن است برخود می کند. این طریقه عمل براده گیری را« چرخ یا تراش کاری » می گویند و انجام کار مستلزم چند حرکت متفاوت است.


فرم های مختلف قطعات تراشکاری را از طریق انجام یک سری کارهای متفاوت بدست می آورند و بنا برآن که قطعات از خارج یا داخل تراشیده شوند. بطور مختصر به این صورت مشخص می کنند:
تراش خارج یا تراش داخل قطعات استوانه شکل از طریق طول تراشی(سطوح صاف)،از طریق عرض تراشی، قطعات مخروطی از طریق مخروط تراشی و بالاخره قطعات فرم دار از طریق فرم تراشی و پیچها از طریق پیچ تراشی ساخته می شوند. برای آنکه کلید مسائل تراشکاری حل شده و بتوان انواع مختلف کارها را چرخکاری نمود ماشین های تراش را به انواع مختلف ساخته اند متداولترین این ماشین ها همان تراش معمولی یا تراش مرغک دار است. و انواع مهم دیگرآن، ماشین پشیانی تراش و ماشین تراش عمودی یا کاروسل است که کارهای سوراخکاری را هم انجام می دهد.
 

 


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
اخبار و خواندنی ها
ماشین کاری و فرز کاری انواع قطعات صنعتی وکشاورزی.تعمیرات دستگاه های صنعتی و سیستم های مرغداری(برق و پرس پلت و....) تراش انواع قطعات سبک و سنگین تراش انواع قطعات تراکتور سوراخ کاری انواع قطعات تعمیر مارپیچ فرمان به صورت تظمینی و اب بند تعویض بوش جناغی و لبه دار پژو تراش و تابگیری انواع دیسک صفحه خودرو های سبک و سنگین