جمعه 7 اردیبهشت 1403، 26 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 1325

سازنده دستگاه جوشکاری بریزینگ

دستگاه جوش القایی جوشکاری بریزینگ خدمات جوش بریزینگ (brazing) راه اندازی خط تولید جوش بریزینگ طراحی و ساخت ماشین آلات صنعتی سفارشی

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

کرج

تاریخ ارسال:

1 تیر 1400 ساعت 18:00

تاریخ انقضا:

31 شهریور 1404

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

خدمات جوش بریزینگ(brazing)

خدمات نقطه جوش ،پرس جوش و جوش مقاومتی
ارائه دهنده‌ خدمات جوش بریزینگ، تحت گاز و جوش مقاومتی - بریزینگ انواع قطعات خودرویی

ساخت و تولید دستگاه های بریزینگ
ساخت و تولید دستگاه بریزینگ القایی ( جوشکاری القایی )
ساخت و تولید انواع دستگاه ها و ماشین آلات خاص
جوشکاری فلزات هم نام و غیرهم نام
کاملا آب بند و ظریف

بریزینگ یا لحیم­ کاری سخت امروزه به یک علم و هنر اتصال تبدیل شده است که کاربرد فراوانی در صنایع مختلف دارد. با افزایش فهم و درک از ماهیت و رفتار مواد، این هنر اتصال­ دهی توانسته است پاسخگوی بسیاری از نیازهای دنیای امروز باشد. در بسیاری از جنبه­ های تولیدی، لحیم­ کاری سخت یک فرایند اتصال­دهی است که در آن ذوب، سیلان ماده لحیم ­کاری و سپس انجماد ماده پرکننده رخ می­دهد. این فرایند باعث تولید اتصالات متالورژیکی بین مواد زیرلایه می­شود.

لحیم­ کاری سخت یک فرایند تجاری کاملا شناخته شده است که توانایی تولید اتصالات با استحکام بالا دارد. این فرایند کاربرد زیادی در صنایع دارد که به دلیل توانایی آن در اتصال­ دهی فلزات و سرامیک­ها است. این فرایند با ارزش می­تواند به صورت دستی یا اتوماتیک انجام شود و این به طراحی و اجراء فرایند ساخت بستگی دارد. با فرایند لحیم­کاری سخت می­توان به تولید انبوه دست یافت و علاوه بر این فلزات غیرمشابه را نیز به یکدیگر متصل کرد. محصولات لحیم­کاری سخت شامل قطعات کوچک، بزرگ، نازک، ضخیم و حتی اتصالات نبشی است. یکی از مزایای لحیم­کاری سخت آن است که صرفه­ جویی قابل­ توجهی در فرایند تولید حاصل می­شود. امروزه فرایندهای تولید انبوه مورد توجه بسیاری از تولیدکنندگان صنعتی است. لحیم­کاری سخت اصولا برای تولید انبوه و حتی مقادیر کم نیز استفاده می­شود.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر