پنج شنبه 9 فروردین 1403، 28 March 2024

تبلیغات
مدیر کل دفتر سینمای حرفه‌ای از صادر نشدن مجوز کارگردانی مهران مدیری خبر داد
مدیر کل دفتر سینمای حرفه‌ای از صادر نشدن مجوز کارگردانی مهران مدیری خبر داد
  • 7 سال و 5 ماه قبل - 19 آبان 1395 ساعت 13:51
  • تعداد بازدید: 1756

مدیر کل دفتر سینمای حرفه‌ای از صادر نشدن مجوز کارگردانی مهران مدیری خبر داد

محمدرضا فرجی مدیر کل دفتر سینمای حرفه‌ای اعلام کرد که مجوز کارگردانی سینمایی مهران مدیری همچنان صادر نشده و پروانه ساخت اولین فیلم سینمایی مهران مدیری همچنان در حال بررسی است. او همچنین اعلام کرد تا زمانی که این دو مجوز صادر نشده، گروه سازنده «ساعت 5 عصر» نمی‌تواند ساخت این فیلم را آغاز کنند.
  
«ساعت 5 عصر» اولین فیلم سینمایی مهران مدیری است که نویسندگی فیلمنامه آن را خشایار الوند به عهده دارد. از زمانی که مهران مدیری در برنامه «هفت» اعلام کرد که امسال این فیلم سینمایی را خواهد ساخت، خبرهای متفاوتی منتشر شده است. رفتار مهران مدیری در نشست خبری این فیلم هم باعث شد که حواشی فیلم ساخته نشده «ساعت 5 عصر» بیش از پیش شود.
 
در هفته گذشته خبرهایی در مورد مشخص شدن عوامل سازنده اولین فیلم سینمایی مهران مدیری منتشر شد و از سامان مقدم و محمود کلاری به عنوان تهیه کننده و فیلمبردار این فیلم یاد شد. البته انتشار این‌گونه اخبار، واکنش روابط عمومی «ساعت 5 عصر»  را هم در پی داشت و خبر آغاز پیش تولید این فیلم را تکذیب و از این‌گونه اخبار با عنوان شایعه یاد کرد.
 
محمد رضا فرجی مدیر کل دفتر سینمای حرفه‌ای سازمان سینمایی در پاسخ به این سوال آی سینما که آیا مجوز کارگردانی سینمایی مهران مدیری صادر شده است، می‌گوید: «آقای مهران مدیری همچون سایر کارگردانان برای دریافت مجوز کارگردانی فیلم سینمایی تقاضای خود را به سازمان سینمایی ارائه کرده، اما هنوز مجوز کارگردانی از سوی سازمان برای آقای مدیری صادر نشده و این قضیه و در حال بررسی است.»
 
فرجی همچنین در مورد صدور پروانه ساخت فیلم «ساعت 5 عصر» گفت: «برای فیلم «ساعت 5 عصر» پروانه ساختی صادر نشده و آقای مدیری فیلمنامه خود را به شورای پروانه ساخت ارائه داده که فیلمنامه این فیلم هم در حال بررسی است. به لحاظ قانونی تا زمانی که پروانه ساخت فیلم‌ها تایید و صادر نشده، هیچ فیلمسازی نمی‌تواند فیلمبرداری فیلم خود را آغاز کند.

توسط: مدیر

منبع:

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظرات

نظرات (0)

اولین نظر را شما ارسال کنید.

ارسال یک نظر

کد امنیتی

لطفا چند لحظه صبر کنید