پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403، 25 April 2024

تبلیغات
اسامی اَبرفرشتگان (فرشتگان مقرب)
اسامی اَبرفرشتگان (فرشتگان مقرب)
  • 7 سال و 6 ماه قبل - 1 آذر 1395 ساعت 13:58
  • تعداد بازدید: 15331

اسامی اَبرفرشتگان (فرشتگان مقرب)

فرشتگان مقرب
👼🌕آریل: به معنی شیر خدا است که در تامین نیازهای فیزیکی (مانند پول امنیت و مایَحتاج) کمک می‌کند آریل همچنین با عوامل طبیعی و حفاظت و شفای حیوانات همکاری می‌کند آریل با اسرافیل (که او هم به جانداران کمک میکند و شفا می‌دهد) و گروه خسروان کار می‌کند از نظر تاریخی او با حضرت سلیمان(ع) و برخی عرفا که باور داشتند آریل پادشاه بادها است همکاری میکرده است.

👼💟عزراییل: به معنی دارنده‌ی کمک خداوند است. او ارواح جدا شده از جسم‌ها را به بهشت رهنمون می‌شود، اضطراب را درمان میکند و همچنین داغ دیدگان را تَسَلّی میدهد در سنت اسلامی و یهودیت به عنوان فرشته‌ی مرگ شناخته می‌شود. عزراییل با اسرافیل و حضرت سلیمان(ع) همکاری داشته است.

👼✳️شامیویل: به معنای بینای خداوند است او نگرانی را کاهش میدهد موجب صلح و آرامش جهانی و شخصی شده و به یافتن اشیا موقعیت‌ها و افراد گمشده کمک میکند او رهبر گروه سلحشوران شمرده میشود.

👼💠جبرئیل: به معنی پیام آور خداوند است این ابر فرشته به پیام رسانان مانند نویسنده‌ها آموزگاران و روزنامه نگاران کمک میکند جبرییل همچنین به اولیا در امر بارداری قبول و یا تربیت فرزند کمک میکند در برخی ادیان جبرئیل را شخصیتی مذکر و در بعضی منابع وی را مونث می‌پندارند در انجیل لوقا عنوان شده است که جبرئیل به ذکریا و مریم تولد یحیی و عیسی را بشارت داد بر اساس کتب عهد عتیق جبرییل جان حضرت لوط (ع) خواهر زاده‌ی حضرت ابراهیم (ع) را از عذاب نجات داده و قرآن را برای حضرت محمد (ص) قرائت کرده است.

👼🔶هانیل: به معنی جلال خداوند است او به زنان برای افزایش روشن بینی و یا در هنگام عادت ماهانه کمک میکند هانیل با سیارات ونوس و ماه مرتبط است. 

👼🔴جِرمیل: به معنی رحمت خداوند است او با عواطف مرتبط است و به ما کمک میکند تا زندگی خود را بازبینی کرده و بتوانیم خود و دیگران را ببخشیم وی همچنین در طرح تغییرات مثبت ما را یاری میکند. 

👼☢جوفیل: به معنی زیبایی خدا میباشد او بی نظمی‌ها و موقعیت‌های منفی را درمان میکند و همان گونه که زیبایی و نظم را به افکار خانه و یا محیط زندگی و کار ما می‌آورد انرژی منفی را نیز می‌زُداید در بعضی منابع وی را سوفیل نیز نامیده اند جوفیل به عنوان حامی هنرمندان شناخته می‌شود و تورات نیز او را محافظ قانون الهی بیان میکند.

👼⭕️مِتاتْرون: او اختلالات یادگیری و موضوعات مربوط به ذهن کودکان را درمان میکند و به کودکان خارق العاده یاری می‌رساند در سنت باستانی متاترون یک ابر فرشته بسیار با اهمیت است. 

👼💎میکائیل: به معنی شبیه به خداوند است او ما را از ترس و شک رها می‌سازد و شر و انرژی منفی را می‌زُداید میکاییل معمولاً به عنوان قوی‌ترین ابر فرشته شناخته می‌شود میکاییل حامی افسران پلیس است و از افرادی نیز که تمایل داشته باشند حفاظت کرده و به آن‌ها جرات و جسارت میدهد او گروه نیکان را سرپرستی میکند.

👼💢راگوِل: به معنی دوست خداوند میباشد او به روابط هماهنگی می‌دهد و انواع سوءتفاهم را درمان میکند. 

👼🙏اسرافیل: به معنی شفادهنده‌ی الهی است او بیماری و درد را شفا می‌دهد و شفادهندگان بالفعل و بالقوه را یاری میکند او یکی از سه ابر فرشته مقدس است (دو ابر فرشته دیگر میکاییل و جبرییل هستند) او به عنوان قدیس حامی مسافران به شمار می‌آید هر چند که نقش اصلی او درمان و کمک به درمانگرهاست.

👼🔷رازیِل: به معنی راز خداوند است او عقده‌های فیزیکی و روحی افراد را درمان می‌کند و به ما در تفسیر خواب و خاطرات گذشته کمک میکند. 

👼🔶ساندالفون: او خدمات زیادی به ما ارایه میدهد شامل درمان حالت‌های پرخاشگرانه و همچنین رساندن درخواست‌های ما به خالق ساندالفون به موسیقی دانان به خصوص آنهایی که از موسیقی برای درمان استفاده میکنند کمک میکند. 

👼♦️یوریِل: به معنی نور خدا است او فرشته‌ی دانایی و فلسفه است که فکر ما را روشن می‌سازد و دریچه ای به سوی ایده‌های جدید باز میکند.

👼🔯زادکیِل: به معنی درستکاری خداوند است او مشکلات حافظه را درمان میکند و در بهبود دیگر عملکردهای ذهنی نیزهمکاری میکنند.

توسط: مدیر

منبع:

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظرات

نظرات (0)

اولین نظر را شما ارسال کنید.

ارسال یک نظر

کد امنیتی

لطفا چند لحظه صبر کنید