جمعه 10 فروردین 1403، 29 March 2024

تبلیغات
گزارش کامل برنامه نود با تهدید رحمتی
گزارش کامل برنامه نود با تهدید رحمتی
  • 7 سال و 5 ماه قبل - 16 آذر 1395 ساعت 10:34
  • تعداد بازدید: 2043

گزارش کامل برنامه نود با تهدید رحمتی

عادل فردوسی‌پور در این برنامه بیشتر از بازی‌های لیگ برتر، به مسئله حاشیه‌ساز عکس جنجالی چهار بازیکن استقلال در ارمنستان پرداخت و با رحمتی، مهدی تاج و رئیس کمیته اخلاق پیرامون این موضوع گفت‌وگو کرد.

به گزارش بازار آذربایجان، برنامه نود دوشنبه شب(پانزدهم آذر ماه) ساعت 22:37 آغاز شد که فردوسی‌پور بازی‌های صورت گرفته از هفته یازدهم لیگ برتر، بخشی از حواشی مسابقه صبای قم و استقلال تهران و همچنین عملکرد بازیکنان ایرانی شاغل در خارج از کشور را مورد بررسی قرار داد؛ گفت‌وگو با ساسان انصاری مهاجم فولاد خوزستان و آقای گل حال حاضر لیگ برتر نیز از دیگر بخش‌های این برنامه بود اما در جذاب‌ترین بخش آن به مسئله عکس حاشیه‌ساز مهدی رحمتی در اردوی پیش فصلِ ارمنستان استقلال پرداخته شد که این دروازه‌بان گفت اگر کمیته اخلاق او را محروم کند از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.


نظرسنجی برنامه نود


«موفق‌ترین بازیکن ایرانی حاضر در فوتبال اروپا؟» ؛ این سوال امشب برنامه نود است که مخاطبان آن می‌توانند از بین سردار آزمون، کریم انصاری‌فرد، علیرضا جهانبخش، رضا قوچان‌نژاد و میلاد محمدی یک نفر را انتخاب کنند.


آنچه در برنامه نود امشب می‌بینید:
- کارت قرمز مشکوک و درگیری‌های کم سابقه در قم در روز پیروزی استقلال مقابل صبا
- گفت‌وگوی زنده با آقای گل لیگ؛ از نیمکت‌نشینی تا ستاره شدن در فولاد خوزستان
- برنامه روزانه کسی که هزاران روز است در لیگ می‌درخشد.

سیاه جامگان 0 صنعت نفت 1

- نکته بازی
نخستین پیروزی صنعت نفت مقابل سیاه جامگان

کنفرانس مربیان
عزیزی: چقدر آنها روی زمین افتادند؟ گفتم اگر مار روی زمین است یا تک تیرانداز از بالا آنها را می‌زند جمع‌شان کنند؛ ناراحتی من از این است بازیکنان در تمرینات شرایط فوق‌العاده‌ای داشتند ولی 5 درصد آن را در بازی نبودند.

دست‌نشان: انصافا قصد تاخیر بازی را نداشتیم و اگر اتفاقی افتاده عذرخواهی می‌کنم؛ تیم ما فوتبال اصولی خوبی بازی کرد.

 تراکتورسازی 1 پدیده 1

- نکته بازی
محسن یوسفی 3 بازی و 3 گل به تراکتورسازی

قلعه‌نویی: پنج دقیقه نیمه اول خوب نبودیم ولی بعد از آن نمایش قابل قبولی داشتیم و گلی که خوردیم از نظر روحی روانی به ضررمان شد؛ می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم که این اتفاق نیافتاد.
مهاجری: نیمه اول زیر فشار تراکتور بودیم و برخی موقعیت‌ها را گردان گرفت ولی در نیمه دوم بچه‌ها توجیه شدند و با کمک باد گل زدیم!

 

ترین‌های هفته دوازدهم لیگ برتر


حرکات تکنیکی برتر: فرشاد احمدزاده، داریوش شجاعیان، یوسف سیدی، احسان پهلوان، یونس شاکری، احسان حاج‌صفی، احمد حسن‌زاده، گادوین منشا، حسین بادامکی، حسین بهرامی، سینا مریدی، معین عباسیان، میلاد ابطحی، حسن هوری، محسن مسلمان، بونو اولویرا، محمدزبیر نیک‌نفس و حسن بیت سعید.

تیرک دروازه هفته: رضا نوروزی(صنعت نفت)

کار تیمی برتر: استقلال تهران(مقابل صبا)

موقعیت از دست رفته هفته: حسین پاپی(برابر گسترش فولاد)

پاس گل برتر هفته: ایمان مبعلی(مقابل فولاد)

واکنش برتر: مانوئل فرناندز(برابر پرسپولیس)

گل برتر: ایوب والی(مقابل نفت تهران)

 

ترین‌های هفته 12 لیگ برتر

 

 قوچان‌نژاد بهترین لژیونر هفته اخیر


میلاد محمدی در روز پیروزی ترک گروژنی مقابل کراسنودار پاس گل دوم تیمش را داد و نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و پیش از آن هم این مدافع ایرانی 90 دقیقه لوکوموتیو به میدان رفت. دینامه در روز بازی سعید‌عزت‌اللهی برابر اورال شکست خورد؛ روستوف برابر زنیت شکست خورد که سردار آزمون نیمه دوم وارد زمین شد؛ علی کریمی در جام حذفی 58 دقیقه برای دینامو زاگرب بازی کرد؛ جباری از دقیقه 52 برای الاهلی مقابل الجیش به میدان رفت؛ پورعلی‌گنجی هم در ترکیب این هفته السد حضور داشت؛ انصاری‌فرد در روز محرومیت شجاعی برای پانیونیوس بازی کرد ولی تعویض شد؛ در هفته پانزدهم لیگ هلند جهانبخش مقابل اکسلیسور به عنوان تعویضی وارد زمین شد ولی رضا قوچان‌نژاد برابر گو اهد ایگلز دو گل زد و بهترین عملکرد را بین لژیونرها داشت؛ بیت‌آشور توانست به همراه تورنتو به فینال جام حذفی آمریکا صعود کند و پاس گل چهار تیمش را در نیمه نهایی بدهد.

 

بررسی عملکرد لژیونرها

 

✔ ذوب‌آهن 3 پیکان 0

- نکات بازی
سومین پیروزی پیاپی ذوب‌آهن
شکست پیکان پس از هشت مسابقه

کنفرانس مربیان
حسینی: خوشبختانه از ابتدای بازی عملکرد خوبی داشتیم؛ جا دارد از تمام بچه‌ها تشکر کنم که توانستیم به کمک آنها به برتری پُر گلی برسیم.
جلالی: نتیجه با واقعیت‌های بازی جور نبود؛ نتیجه بی‌انصافانه‌ای بود؛ بچه‌ها اشتباه داشتند ولی نباید این نتیجه اتفاق می‌افتاد؛ ما این مسابقه را به گل اول باختیم.

 

✔ مهدی رجب‌زاده گفت‌وگوی ضبط شده‌ای پیرامون نحوه زندگی‌اش، ازدواج، شرایط حضورش در فوتبال، تمرین کردن و ... با برنامه نود انجام داد که مشروح آن پخش شد.

یک روز کامل و جذاب همراه با مهدی رجب زاده

 

✔ صبای قم 0 استقلال تهران 2

- نکات بازی
استقلال 14 بازی بدون باخت برابر صبا
تقابل خشن‌ترین و منضبط‌ترین تیم‌های لیگ
علی قربانی هفتصدمین گل استقلال در تاریخ لیگ برتر را به ثمر رساند.
قربانی در 60 درصد بازی‌هایی که برای استقلال به میدان رفته گلزنی کرده است.
استقلال 9 بازی بدون شکست در لیگ


عنایتی: یکی از بهترین داوری‌های لیگ را دیدیم؛ در 20 سال اخیر داور به این مسلطی ندیده بودم!

کنفرانس مربیان

مرفاوی: دو اخراجی دادیم و شیرازه و برنامه تیمی ما که در رختکن داشتیم بهم ریخت؛ تمام مسائل تیمی ما بهم خورد؛ ما 9 نفره از نیمه اول بهتر بازی کردیم؛ تمام مسائل روی قضاوت داوری بود.
منصوریان: از نتیجه بازی رضایت داریم ولی می‌توانستیم در 20 دقیقه آخر به گل‌های سه، چهار و حتی پنجم هم برسیم.

 

حواشی کامل بازی صبا - استقلال

 

✔کارشناسی داوری


- سیاه جامگان و صنعت نفت

یک آفساید به اشتباه برای صنعت نفت اعلام شد.
به درستی برای سیاه جامگان پنالتی گرفته نشد.
ضربه ترائوره به صورت بازیکن صنعت نفت عمدی نبوده است و حتی اخطار هم نداشت.
هوری روی مهاجم خارجی سیاه جامگان خطار کرد و باید پنالتی اعلام می‌شد.
اخطار و ضربه غیر مستقیم به سود صنعت نفت درست بود.


- تراکتورسازی و پدیده

خطای پنالتی روی ابراهیمی مهاجم تراکتورسازی اتفاق نیافتاد.
برخورد توپ به دست مرادمند پنالتی نبود.
برهم خوردن تعادل کرار در محوطه جریمه خطای پنالتی نبود.


- ذوب‌آهن و پیکان

برخورد مدافع پیکان با تبریزی خطای پنالتی بود.


- صبا و استقلال تهران

اخطار اول به رضا عنایتی واضح و درست بود.
کارت زرد دوم عنایتی هم مشکلی نداشت.
نشستن عنایتی پس از اخراجش از کنار زمین درست نبود.
پیش از گل اول استقلال تهران، برخورد توپ به دست انصاری خطای هند نبود.
مدافع صبا پیراهن علی قربانی را کشید و پنالتی بود.
اخراج دیوسالار به درستی صورت گرفت چون قربانی به توپ نزدیک‌تر بود و به آن می‌رسید.
رحمانی به دلیل خطای هند و جلوگیری از توپی که به سمت دروازه می‌رفت باید اخطار می‌گرفت.
اخطار به حق‌جو و کریمی به دلیل برخوردشان در جریان بازی درست بود.

 

کارشناسی داوری بازی صبا - استقلال

 

✔فولاد خوزستان 4 نفت تهران 2

 

- نکته بازی


نفت بدون برد در خاج از خانه

 

کنفرانس مربیان


دایی: به تیم فولاد تبریک می‌گویم؛ سعی کردیم گل بزنیم ولی آنها از موقعیت‌هایشان بهتر استفاده کردند.
باغ‌آبادی: موقعیت زیادی روی دروازه‌ها خلق شد و 6 گل به ثمر رسید؛ بازی بسیار خوبی بود و به هواداران فولاد تبریک می‌گویم.

رحمتی: محروم کنند، خداحافظی می‌کنم

سید مهدی رحمتی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود پیرامون شایعه محرومیتش گفت: من 19-18 سال است در فوتبال ایران هستم و حدود 15 سال در خدمت تیم ملی ایران بودم؛ اردوهای مختلفی با تیم‌های متفاوت رفتم و سعی کردم شئونات را رعایت کنم ولی امروز حرف‌هایی شنیدم که برایم جالب بود.


او ادامه داد: تیرماه امسال با استقلال به ارمنستان رفتیم که وقتی برای خرید از هتل خارج شدیم، یک هوادار مقابل هتل خواست تا با او عکس بگیریم که من و سه بازیکن دیگر با او عکس گرفتیم؛ هر تیمی از کشور خارج می‌شود نماینده حراست وزارت ورزش همراه آن است که آن لحظه ایشان آنجا بود تا از اتفاقات احتمالی جلوگیری کند؛ وقتی ما این عکس را گرفتیم و پنج ماه هم تمام شده این موضوعات مطرح می‌شود.


دروازه‌بان استقلال تهران اضافه کرد: من به همه آقایان فدراسیون فوتبال و آقای تورک احترام قائل هستم؛ ایشان هم قطعا با من مشکلی ندارند ولی سوالی در ذهن من است که از آقای تاج رئیس فدراسیون فوتبال می‌پرسم؛ چرا من و سه بازیکن دیگر استقلال در عکس هستیم، فقط آقای تورک می‌گوید پرونده مهدی رحمتی؟ باید دزدی، اختلاسی چیزی اتفاق افتاده باشد تا این حرف را بزنند و فقط یک نفر را عنوان کنند.


رحمتی با بیان اینکه برای من جای سوال است چرا می‌گویند پرونده رحمتی؟، گفت:  این مسئله شبهه‌برانگیز است و نشان می‌دهد مشکل بنده هستم؛ این حرف‌ها خوب نیست؛ اگر مشکل من هستم بگویند؛ در چند سال گذشته کدام یک از بازیکنان فوتبال بخاطر عکس با هوادار فوتبال محروم شدند؟؛ عکس‌هایی به مراتب بدتر از عکس بنده برای ملی پوشان در فضای مجازی است ولی اسم مهدی رحمتی می‌آید قانون‌های نانوشته دیده می‌شود؛ آقای تاج این مسائل چندگانه را مشخص کند؛ اگر وزارت، دولت یا هرکسی می‌گوید آن را مشخص کند؛ اینطور باشد هر تیمی خارج از کشور می‌رود باید مامور همراه‌شان باشد.


او تصریح کرد: آقای تاج یا آقای کفاشیان به جلسات خارج از کشور می‌روند خانم بی‌حجاب آنجا نیست؟؛ مسؤولان دولت می‌روند این اتفاق نمی‌افتد؟ از سوی دیگر چرا در پنج ماه اخیر این حرف را مطرح نکردند ولی سه روز مانده به مسابقه ما با تراکتورسازی چنین مسئله‌ای را عنوان و ذهن من و کادر فنی را مشغول می‌کنند؛ من 15 سال با تیم ملی به خارج از کشور رفتم، چرا این اتفاقات پیش نیامد؟ فکر می‌کنم کسانی که در فدراسیون فعلی و قبلی هستند...؛ من را هم از تیم ملی دور کردند.


کاپیتان استقلال عنوان کرد: آقای تاج به عنوان متولی فوتبال باید این چندگانگی را مشخص کند و بگوید عکس با خانم بی‌حجاب در خارج از کشور درست است یا خیر؛ فقط یک بار روز درگذشت منصورخان به بنده گفتند نامه‌ای از کمیته انضباطی آمده ولی آقای عبداللهی گفتند می‌خواهیم تاریخ را عقب بیاندازیم؛ مگر جرم کردم که می‌گویند سه بار بنده را احضار کردیم و نیامده است؟؛ یک سری مشکلات با شخص مهدی رحمتی است و این مسائل به تیم استقلال و طرفداران ضربه می‌زند.


رحمتی ادامه داد: این حرف‌ها و مشکلات بنده هستم بگویند تا خداحافظی کنم تا به فوتبال استقلال ضرر نرسد؛ من کاری نکردم تا محروم شوم؛ اگر من را بخواهند محروم کنند ترجیه می‌دهم آن را قبول نکرده و از فوتبال خداحافظی کنم.

 


او اضافه کرد: من از آن شخص فاصله دارم. چرا وقتی سه نفر دیگر هستند می‌گویند مهدی رحمتی؟؛ ضمنا یک بار بیشتر به بنده نگفتند به کمیته اخلاق احضار شدم که آن هم روز درگذشت منصورخان بود ولی آقای عبداللهی گفت تاریخ را عقب انداختیم؛ من به آقای تورک احترام قائل هستم ولی اگر به ما ابلاغ می‌کردند می‌توانستند بگویند مجازات می‌کنیم؛ واقعا به چه گناهی این حرف‌ها را به من می‌زنند.

 


رحمتی تاکید کرد: اگر به خاطر یک عکس من را محروم می‌کنند، نه اعتراضی خواهم کرد و نه چیزی می‌گویم اما خواهم گفت فوتبال خداحافظ، خداحافظ و خداحافظ چون اگر نزدیک آن خانم بودم، دستم به ایشان می‌خورد یا هر حرف دیگری، آنها درست می‌گفتند.

 

دفاعیات رحمتی در مقابل محرومیت جنجالیش

 

انصاری: سخت‌ترین تصمیم زندگی‌ام را گرفتم


ساسان انصاری در گفت‌وگوی حضوری با فردوسی‌پور عنوان کرد: تصور نداشتم وقتی به فولاد برمی‌گردم اینطور می‌شود؛ عزت و ذلت دست خداست؛ در این مدت رسانه‌ها به بنده لطف داشتند ولی اگر عملکردی داشتم کمک هم‌تیمی‌ها، کادر فنی و هواداران فولاد بوده است.


او ادامه داد: قطعا فکر می‌کردم در پرسپولیس فیکس هستم چون در غیر اینصورت این انتخاب را نداشتم؛ خیلی بالا و پایین کردم و شاید سخت‌ترین تصمیم زندگی‌ام را گرفتم که از پرسپولیس رفتم؛ شاید در سه ماه حضورم در پرسپولیس بیشتر از هرجای دیگر تلاش کردم ولی بعد از آن فکر کردم دیگر آن کارایی را برای این تیم ندارم؛ در سن من شاید مهم‌ترین سال فوتبالی‌ام بود که بازی کنم و باید انتخاب درستی می‌کردم.


مهاجم فولاد خوزستان درخصوص رابطه‌اش با بازیکنان پرسپولیس در مدت حضورش در این تیم ابراز کرد: بازیکنان پرسپولیس باشخصیت بودند؛ همان احترامی که دوستان و کادر فنی برای بنده قائل هستند کافی است و در پرسپولیس کوچک‌ترین بی‌احترامی ندیدم؛ احترام متقابل وجود داشت و این مهم بود؛ وقتی فرشاد و محسن مسلمان دوست صمیمی هستند چرا من باید دوست صمیمی‌شان باشم؟؛ من با دیگر بازیکنان رابطه داشتم و این مسئله مهمی برایم نبود.

 

انصاری با بیان اینکه از انتخاب فولاد راضی هستم، گفت: روی گل اولم به نفت تمرین زیادی داشتیم و روی کار تیمی به ثمر رسید.


او عنوان کرد: نیم‌فصل هم پرسپولیس پیشنهاد دهد که هیچ، بارسلونا هم پیشنهاد بدهد به دلیل اینکه دو قرارداد در یک فصل بستم نمی‌توانم بروم؛ اولویت اول تا دهمم فولاد است و از شرایطم کاملا رضایت دارم.


مهاجم فولاد خوزستان یادآور شد: ناصری و شریفات امسال فصل خوبی دارند و کمک زیادی به گلزنی من می‌کنند؛ شریفات بچه درس‌خوان است، کارشناسی ارشد می‌خواند و حتی بعضی وقت‌ها بخاطر حضور در کلاس‌ها به تمرین نمی‌آید.

 

انصاری عنوان کرد: هواداران خوزستانی به ویژه فولادی‌ها خواستند پیرامون محرومیت تماشاگران استقلال خوزستان در مسابقه با ما صحبت کنند؛ اعلام بازی بدون تماشاگر هیچوقت جواب نداده و امیدوارم شرایطی پیش بیاید دربی خوزستان با تماشاگر شود؛ هشت سال است در خوزستان هستم و با مردم آن ارتباط نزدیک برقرار کردم.


مهاجم فولاد خوزستان ادامه داد: امیدوارم مسؤولان فکری به حال مردم خوزستان کنند و درخصوص مسئله گرد و خاک و آلودگی هوای این استان تدبیری اندیشیده شود.

 

ساسان انصاری؛ پدیده فصل جدید لیگ برتر

 

آنالیز دقیق و جذاب بازی‌های انصاری در لیگ

 

گفتگو ویژه و جذاب با ساسان انصاری

 

توضیح رئیس کمیته اخلاق درباره عکس رحمتی


مرتضی تورک در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود درخصوص خبر محرومیت سید مهدی رحمتی عنوان کرد: فضای حاکم بر فوتبال ما از نظر اخلاقی و رفتاری مورد گلایه است؛ اخبار مربوط به فوتبال ناهنجاری‌ها را نشان می‌دهد در صورتی‌که این رشته باید فرهنگ‌سازی کند؛ یکی از موضوعاتی که با آن مواجه هستیم این تصاویر از سوی بازیکنان با نامحرمان است.


او ادامه داد: آقای رحمتی کنار آن خانم عکس نامناسبی دارد؛ وقتی آن عکس منتشر می‌شود جو بدی در جامعه ایجاد می‌کند و از طرف دیگر شاهد برخی رفتارهای دیگر هستیم؛ چند بار در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال این موضوعات را بررسی کردیم و سعی داشتیم به این مسائل کمک کنیم؛ قبلا هم پرونده آقای فروزان را بررسی و او را چند جلسه محروم کردیم؛ او گفت نمی‌دانستم این عکس‌ها برایم مشکل‌ساز می‌شود و اشتباهش را پذیرفت.


تورک اضافه کرد: تنها آقای رحمتی نیست و چند بازیکن کنار ایشان هستند؛ من مصاحبه‌ای که اسم ایشان را ببرم نداشتم؛ او بازیکن خوبی است و دیدیم در بازی‌ها ذکر می‌گوید ولی این را هم دیدیم عکس داشته و حتی آن را سه بار احضار کردیم و به یکی از مسؤولان باشگاه استقلال پیامک دادیم که توجهی نکردند.


رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال تصریح کرد: ایشان سه بار در کمیته اخلاق حاضر نشده و دفاعیه‌ای نداشته است؛ ما به طبع تمام فرایند رسیدگی به پرونده‌ها را مورد بررسی قرار دادیم؛ آیین نامه کمیته اخلاق چندین سال تصویب شده است؛ قرار نیست تمام قوانین تصویب شده را به تمام مردم بگوییم.


او با بیان اینکه حرکت ورزشکار یکی از رشته‌های رزمی موجب شد فردی در فدراسیون استعفا دهد، گفت: بازیکنان باید یک سری اصول‌ها را رعایت کند؛ اگر آقای رحمتی در جلسه کمیته اخلاق حاضر می‌شد و صحبت‌هایش را مطرح می‌کرد چه اتفاقی می‌افتاد؟؛ در آیین‌نامه اخلاق فدراسیون فوتبال آمده هرگونه رفتار غیر حرفه‌ای و غیر اخلاقی که موجب بازتاب اجتماعی شود واکنش ما را خواهد داشت.


تورک اظهارکرد: دو مربی و پیشکسوت فوتبال را احضار کردیم که گفتند از اشتباهمان اطلاع نداشتیم؛ حالا رای صادر شده برای رحمتی به صورت غیابی است و مهلت اعترض دارند؛ امروز هم به مدیرعامل باشگاه استقلال گفتم می‌توانند بیایند و توضیح بدهند؛ اگر رحمتی می‌آمد قطعا این اتفاقات نمی‌افتاد.
رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه سالم‌سازی فضای فوتبال بارها مطرح شده است، ابراز کرد: فضاسازی علیه کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال چه معنایی دارد؟؛ ما به آقای رحمتی احترام قائل هستیم؛ قدرتی که قانونی نباشد ظلم است؛ در این قانون تمام وظایف ما مشخص شده است و اگر خارج از آن عمل کنیم باید پاسخگو باشیم؛ کمیته اخلاق مثل کمیته انضباطی نیست و رسیدگی به پرونده‌ها به طول می‌انجامد؛ در سه، چهار ماه اخیر حدود 80 پرونده مختلف تشکیل دادیم و بین خودم و همکارانم مسائل را بررسی می‌کنیم اما هیچکدام به اندازه پرونده رحمتی بازتاب پیدا نکرد.


او تصریح کرد: رای پیرامون این موضوع صادر شده و آقای رحمتی فردا می‌توانند بیایند و آن را ببیند.


تورک یادآور شد: ما در کمیته اخلاق کلاس‌های آموزشی را برای تمام تیم‌ها برگزار می‌کنیم و این موضوع را با آقای تاج مطرح کردیم.

توضیحات تورک و تاج درباره محرومیت جنجالی رحمتی

تاج: بازیکنان شئونات را رعایت کنند
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود با اشاره به حواشی ایجاد شده پیرامون عکس سید مهدی رحمتی اظهار کرد: من خودم آقای رحمتی را می‌شناسم که انسان متدینی است.


او ادامه داد: حرف آقای رحمتی پیرامون ندانستن سه جلسه کمیته انضباطی را باتوجه به شناختم از ایشان قبول دارم اما هرکس را می‌خواهند مجازات کنند فرد باید به دادگاه برود و از خود دفاع داشته باشد؛ آقای تورک می‌گوید ما سه بار آقای رحمتی را دعوت کردیم و نیامدند؛ این برای کمیته اخلاق خوب نیست که سه بار یک نفر را بخواهند ولی آن شخص نرود؛ من حرف آقای رحمتی را قبول دارم که می‌گویند یک بار به من گفتند به کمیته اخلاق بروم ولی این اتفاقات هم جالب نیست.


تاج تصریح کرد: یک عده می‌آیند تا عکس بگیرند ولی بازیکنان حواس‌شان باشد این کار در حد معقولی انجام شود و شئونات را رعایت کنند؛ این مسائل تاحدی رعایت شود چون به نفع همه است.

✔ پرسپولیس 1 ماشین‌سازی 0

- نکات بازی

رامین رضائیان به ترکیب اصلی پرسپولیس بازگشت.
رضائیان 138 دقیقه و دو پاس گل.

کنفرانس مربیان

لوئیز: نتیجه بدی برایمان رقم خورد ولی بازی خوبی انجام دادیم؛ تیم ما به مرور زمان بهتر شده است؛ نمی‌توانیم جادو کنیم و از کلاهمان خرگوش دربیاوریم.
برانکو: 90 دقیقه بازی را کنترل کردیم و موقعیت‌های زیادی به وجود آوردیم؛ اگر آن پنالتی ماشین‌سازی گل می‌شد زحماتمان به باد می‌رفت.

 

نگاهی دیگر به بازی پرسپولیس - ماشین سازی

 

✔کارشناسی داوری


- فولاد خوزستان و نفت تهران

خطایی روی مهاجم نفت اتفاق نیافتاد.
پیش از گل دوم فولاد هیچ خطایی نبود و داور به درستی هند گرفت.
پنالتی فولاد خوزستان به درستی اعلام شد.
- پرسپولیس و ماشین‌سازی

یک آفساید به اشتباه علیه ماشین‌سازی گرفته شد.
هنریکه روی پریمیوف خطای پنالتی نکرد و ادامه بازی درست بود.
اخراج کاخا به درستی صورت گرفت.
پیش از موقعیتی که ماشین‌سازی صاحب پنالتی شد آفساید مهاجم این تیم باید اعلام می‌شد.
پنالتی به سود ماشین‌سازی درست نبود چون خطا بیرون از محوطه جریمه اتفاق افتاد.

✔ گسترش فولاد 2 سپاهان 1

- نکته بازی
گسترش فولاد تنها تیمی بود که تا هفته دوازدهم پنالتی نگرفته بود اما این کار را مقابل سپاهان انجام داد.

کنفرانس مربیان
ویسی: شانس و موقعیت گل گسترش بیشتر بود و شایسته برد بودند؛ ذخیره گل را با تساوی و باخت عوض کردیم و بی‌تجربگی داشتیم.
کمالوند: هر تیم حداقل 15-14 موقعیت گل داشت؛ واقعا سپاهان هم خوب کار کرد و هر دو تیم نمایش خوبی داشتند؛ در این هوای سرد هرکس این مسابقه را دید لذت برد.


✔سایپا 0 استقلال خوزستان 2

- نکات بازی

سایپا 9 بازی بدون برد.
سایپا در بازی‌های خانگی بدون برد بوده است.


فرکی: امید داشتیم این بازی را به سود خودمان تمام کنیم تا با استقلال خوزستان هم‌امتیاز شویم؛ این باخت برای ما توجیهی ندارد.
پورموسوی: تیم ما هفته‌های قبل هم خوب بازی می‌کرد ولی در لحظات آخر از آن بهره نمی‌بردیم؛ خدا را شکر توانستیم 3 امتیاز حساس مقابل تیم خوبی کسب کنیم.

نتیجه نظرسنجی
بیش از یک میلیون و 600 هزار نفر در نظرسنجی برنامه نود شرکت کردند که از دید آنها سردار آزمون بهترین عملکرد را بین لژیونرها داشته است.


برنامه نود این هفته ساعت 2:07 بامداد روز سه‌شنبه(شانزدهم آبان ماه) به پایان رسید.

 

توسط: مدیر

منبع:

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظرات

نظرات (0)

اولین نظر را شما ارسال کنید.

ارسال یک نظر

کد امنیتی

لطفا چند لحظه صبر کنید