چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403، 24 April 2024

تبلیغات
کارخانه مواد شوینده با ارزانترین قیمت
کارخانه مواد شوینده با ارزانترین قیمت
  • 1 سال و 2 ماه قبل - 4 اسفند 1401 ساعت 12:59
  • تعداد بازدید: 1509

کارخانه مواد شوینده با ارزانترین قیمت

کارخانه مواد شوینده با ارزانترین قیمت


کارخانه تولید مواد شوینده ارزان

مواد شوینده از اساسی ترین کالاهای موجود در سبد خریدهای افراد می باشد. بدین معنی که تقریبا در تمامی خریدهایی که انجام می شود معمولا نوعی از مواد شوینده قرار دارد.

شاید کم و بیش همه ما اطلاعاتی را درباره انواع مواد شوینده داشته باشیم.این نوع موادشیمیایی با نام دترجنت نیز در بازار شناخته می شوند.
زمانی که صحبت از یک شوینده مناسب به میان می‌آید، منظور این است که محلولی تهیه شده تا بتواند آلودگی هاراباهر ماهیت فیزیکی و شیمیایی ازروی سطوح برطرف کند.
درمنابع مختلف نامی ازانواع محلول های پاک کننده و تمیز کننده مشاهده می کنید.
برخی برای سطوح خاص نظیر سطوح فلزی یا چوبی طراحی شده اند و برخی دیگر به صورت همه جانبه قابلیت تمیز کردن تمام سطوح را دارند.
زمانی که باشستشوی لباس ها وانواع پارچه والیاف مواجه می شوید ، یک دسته مخصوص از محلول های شوینده راخریداری می کنید؛
شاید هرگز به برچسب روی ظروف شوینده هادقت نکرده اید! این مسئله زمانی اهمیت پیدامی کند که قابلیت حذف لکه های لباس و یا عدم ایجاد حساسیت پوستی مطرح باشد.
به عبارت کلی هرگز قانونی وجود ندارد که به مابگوید کدام یک از انواع شوینده ها بهترند و کدام یک نامناسب
آنچه کاربرد یک شوینده رابیش ازپیش، برجسته میسازد، قدرت پاک کنندگی آن است.
مابه عنوان تولید کننده مواد شوینده  تلاش خود رامی کنیم که محصولی باکیفیت دراختیار شما قرار دهیم.
پاکال افتخار دارد بهترین برندهای شوینده را با نازلترین قیمت و بدون واسطه  در اختیار شما عزیزان قرار دهد.


راه های ارتباطی کارخانه مواد شوینده پاکال :
تلفن :  02144683276
مدیر فروش : 09193884918
مدیریت : 09125813403

وبسایت :  https://paakall.com/
وبسایت : https://ishooiande.ir
واتساپ : https://wa.me/989125813403
آدرس : تهران شهرک اکباتان خیابان نفیسی نبش کوچه یاس پلاک 7


مواد شوینده چیست؟

مواد شوینده شامل مواد جامد و مایع می باشد که شستشو ابزار و اماکن توسط آنها انجام می شود.

به نوعی مواد شوینده به کالاهایی گفته می شود که کار پاکیزگی و نظافت توسط آن ها صورت می گیرد. به نوعی دیگر با انواع شوینده ها شستشو و نظافت افراد و نیز وسایل آنها انجام خواهد گرفت‌.

همانطور که از اسم مواد شوینده پیداست کار اصلی شویندگی و پاک کنندگی را بر عهده خواهد داشت و با استفاده از این شوینده ها نظافت و سلامتی نیز برای افراد به همراه خواهد داشت.

مواد شوینده از ایام قدیم و هزاران سال پیش در اشکال ابتدایی و قدیمی آن برای نوع بشر وجود داشته است و از اهیمت بالایی برخوردار بوده است. این موضوع مختص زمان ما و امروز نیست بلکه پیشینیان ما نیز به بحث شستشو و پاکیزگی با انواع وسایل و ابزارهایی که در اختیار داشتند همت می گماشتند‌.

امروزه با پیشرفت بشر در تمامی زمینه های علمی و بهداشت تولید و عرضه مواد شوینده نیز با پرش ها و جهش های بزرگی روبرو بوده است که باعث تاسیس کارخانه های تولیدی شوینده در سراسر جهان شده است‌.


این موضوع دسترسی تمامی افراد به شوینده ها در شکل های مختلف را تسهیل کرده است.

در زمانهای گذشته شاید تعداد کالاهای شوینده به تعداد انگشتان یک نیست نبوده و با اندکی ابزارهای موجود کار شستشو و پاکیزگی توسط نوع بشر قدیم انجام می شده، در حالی که با جهش دانش بشری در حوزه های گوناگون مخصوصا حوزه پزشکی و بهداشت انواع بسیار گوناگون محصولات شوینده و بهداشتی اختراع شده است که هر روز نیز به تعدد آنها افزوده می شود.

در یک مثال اگر بخواهیم اشاره کنیم در مورد محصول صابون، شاید بالغ بر صدها نوع صابون در کمیت ها و کیفیت های مختلف توسط انسان اختراع و در حال تولید در کارخانه ها می باشد.

این موضوع دسترسی افراد را به کالاهای بیشتری را امکان پذیر می کند و دایره انتخاب گزینه مناسب توسط آنها را به شدت افزایش می دهد.
 

کارخانه مواد شوینده با ارزانترین قیمت


انواع مواد شوینده

مواد شوینده انواع بسیار گوناگونی دارد که اگر بخواهیم تمام آنها را اینجا لیست کنیم خارج از حوصله می باشد.

لازم می‌دانیم به عنوان نمونه به چند مورد از مواد شوینده پر مصرف اشاره کنیم:

۱. پودر لباسشویی دستی

۲. پودر لباسشویی ماشینی

۳. مایع دستشویی

۴. مایع ظرفشویی

۵. مایع لباسشویی

۶. مایع سفید کننده

۷. مایع جرم گیر

۸. شامپو

۹. صابون

۱۰. شامپو فرش

۱۱. شامپو کارواش

این ۱۱ مورد از شوینده هایی که نام برده شد خود به عنوان سر شاخه چندین نوع شوینده دیگر می باشد که شامل دهها زیر بخش است.


همزمان با اینکه اقلام گوناگون مذکور با انواع زیر بخش های شوینده در کارخانه های تولیدی در حال تولید و عرضه هست واحد های تحقیق و توسعه شرکت نیز همگام با شرکت های دانش بنیان در راستای تولید محصولات شوینده جدید مبتنی بر دانش بنیان مشغول ایده پردازی جهت تولید محصولات شوینده جدید و افزودن به سبد تولیدات جدید خود می باشند.

پس با نگاهی اجمالی به کارخانه های تولید شوینده در بازار می توان به این موضوع  پی برد که نه تنها همین الان شمارش شوینده های موجود در دنیا مشکل هست بلکه با روند رو به رشد کارخانه در افزودن محصولات جدید دسترسی به تنوع و تعدد انواع شوینده ها همه روزه در حال گسترش و توسعه می باشد.


توسعه روزافزون انواع مواد شوینده از لحاظ کمی و کیفیت حتما از الویت ها و پیش ران های اقتصادی هر کشوری است که موتورهای اقتصادی و صنعتی کشور و چرخ اشتغال را به حرکت عظیم در خواهد آورد.

چون حرکت و تولید کارخانه ها از پیش رانهای اقتصادی کشور هست پس حمایت‌های مالی و معنوی دولت از این مجموعه های صنعتی نیز امری ضروری و استراتژیک به شمار می آید.

بدین صورت که اگر مجموعه ای با سرمایه شخصی شروع به تولید مواد شوینده نماید ولی از حمایت های مادی و معنوی دولت بهره مند نباشد یقینا به موفقیت نائل نخواهد آمد.

حمایت های مادی عبارت است از تعلیق تسهیلات قرض الحسنه به تولیدی ها با بازپرداخت طولانی مدت، حمایت معنوی نیز شامل تبلیغ برند و محصوب تولید شده در جامعه و مزایای استفاده از آن محصول می باشد که این دو در کشور ما با برنامه خوبی در حال انجام هست.
 

کارخانه مواد شوینده با ارزانترین قیمت


کاربرد مواد شوینده

حتما همه میدانند که کاربرد اصلی مواد شوینده همانطور که از قدیم وجود داشته شستشو و شویندگی می باشد.

اما آیا شویندگی با هر سطح و کیفیتی مورد پذیرش و قبول هست؟

دقیقا باید اشاره نمود که با افزایش سطح علم بشر نه تنها نوع زندگی ما با تغییر روبه جلو مواجه شده است بلکه دیگر امروزه زمانی نیست که مردم هر کالایی را با هر کیفیتی خریداری و مصرف نمایند، بلکه علاوه بر اینکه روی محصول باید نشان استاندارد و سیب سلامت درج شده باشد باید کیفیت آن توسط مصرف کنندگان نیز مورد قبول واقع شود.


با توجه به اینکه هدف اصلی کاربرد مواد شوینده شویندگی با سطح عالی می باشد از این رو کارخانه های تولیدی نیز باید تمام امکانات و تجهیزات مجموعه خود را بسیج نمایند تا بتوانند محصول شوینده ای را به دست مشتری نهایی برسانند که مورد پسند و قبول از نقطه نظر کیفیت قرار گیرد.

هر کالایی برای کارکرد خاصی تدارک دیده شده و اگر منجر به کارکرد مد نظر مصرف کننده نشود هیچ ارزشی نخواهد داشت.

حتی اگر بطور رایگان نیز در اختیار افراد قرار داده شود هیچ استقبالی از آن کالا نخواهد شد.

پس نتیجه می گیریم افراد با توجه به کاربرد و کارکردی که از هر کالایی انتظار دارند اقدام به خرید آن کالا می نمایند. این موضوع در مورد مواد شوینده اهمیت دو چندانی را پیدا خواهد نمود چرا که بصورت مستقیم با نظافت و بهداشت و در نتیجه سلامتی ما انسانها در ارتباط می باشد.


بازار خرید و فروش مواد شوینده

اگر قصد داشته باشیم به مهمترین مرکز و محلی که محل خرید و فروش کالاها و مواد شوینده را نشان می دهد اشاره کنیم حتما باید بازار را مد نظر قرار دهیم.

بله درست است بازار از قدیم محلی برای عرضه کالا و محصولات مردم هست که در آن مکان محصولات تولید خود را با قیمت های منصفانه در معرض دید مراجعه کنندگان قرار می دهند تا با فروش آن هزینه زندگی خود را درآورده باشند‌

بازار از آن جهت که دسترسی به آن برای عموم تولید کنندگان و عرضه کنندگان آسان هست بسیار مورد توجه می باشد.


اینکه بسیاری با هزینه اندکی و بدون داشتن سرمایه زیادی می توانند محصولات خود را چه خود تولید کننده باشند و چه خرید و فروش آن را انجام می دهند می توانند در آن سهمی داشته باشند.

حضور خریدار و فروشنده در بازار هر محصولی دارای مزایایی برای طرفین هست. مزایایی که در این مورد مد نظر فروشنده هست عرضه بدون واسطه کالا به خریداران و مراجعه کنندگان به بازار می باشد، در این صورت تولید کننده می تواند با قیمت مناسب تری را به مشتریان عرضه کند.

همزمان از جانب خریداران نیز چونکه اقسام مختلف کالاها مخصوصا شوینده ها را در یک مکان مشاهده می کند می تواند انتخاب بهتری را با توجه به شرایط خود خریداری نماید‌. البته قیمت مناسب نیز از الویت های خریداران می باشد که در بازار قعطا با وجود رقابت فروشندگان برای فروش بیشتر محقق خواهد شد.
 

کارخانه مواد شوینده با ارزانترین قیمت


بزرگترین کارخانه مواد شوینده ایران

آیا می دانید کارخانه های معتبر و مشهور از لحاظ وسعت و مساحت عظیم هستند و نیز نیروهای متخصص و کارگران آن نسبت به رقبا بیشتر خواهد بود؟

همواره در نگاه کارخانه های تولیدی بزرگ کیفیت محصول ساخته شده به همراه موضوعات زیر بیشتر مورد توجه قرار می گیرد:

۱. قیمت تمام شده محصول

۲. تولید بطری مواد شوینده در خود شرکت

۳. طراحی لیبل زیبا برای محصولات

۴. بکارگیری نیروی انسانی متخصص

۵. داشتن دستگاه های مدرن و بروز

۶. داشتن سیستم فروش قوی

۷. سیستم توزیع کلی منظم و رایگان


همانطور که در بند یک اشاره شد قیمت تمام شده محصول شوینده از اساسی ترین گزینه های مد نظر کارخانه ها می باشد.

قیمت تمام شده تاثیر زیادی بر نوع فروش و میزان فروش خواهد گذاشت به نوعی که اگر این قیمت مدیریت شود تا با نرخ نازلی تولید شود مطمئنا تیم فروش مانور بیشتری را روی فروش آن محصول خواهند داشت.


کارخانه مواردی که روی قیمت تمام شده تاثیر دارد:

۱. موادی که در ساخت بطری استفاده می شود

۲. مدیریت هزینه های جاری

۳. استفاده از فرمولاسیون دانش بنیان

شما تاجران با ارتباطی که با شرکت پاکال می گیرید این اطمینان را خواهید داشت که با بزرگترین کارخانه تولید انواع مواد ایران همکار شده اید. ایجاد این همکاری می تواند دارای مزیت هایی برای هر دو طرف خریدار و تولید کننده عمده باشد که از مهمترین آنها می شود به ارتباط مستقیم و بدون واسطه با کارخانه اشاره نمود که خود این موضوع مزایای دیگری نیز به همراه خواهد داشت‌.

بطور معمول کارخانه هایی که از جهت امکانات و وسعت و سایر تجهیزات نسبت به سایر رقبا بزرگتر و بروز تر باشد هم کالاهای با کیفیت تری تولید می کند و هم قیمت هایی که به خریداران عمده ارائه می کند مناسب تر خواهد بود.

کارخانه تولیدی مواد شوینده پاکال با قدمتی بالغ بر 40 سال در زمینه طراحی و تولید انواع مختلف مواد شوینده به این مهم نائل شده است که بهترین و مرغوب ترین شوینده های ایران را با شرایط بهتری به متقاضیان خود عرضه نماید.

توسط: ادمین

منبع:

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظرات

نظرات (0)

اولین نظر را شما ارسال کنید.

ارسال یک نظر

کد امنیتی

لطفا چند لحظه صبر کنید

چند خبر دیگر