سه شنبه 29 اسفند 1402، 19 March 2024

تبلیغات
گوگل از تمام کارمندانش خواست به آمریکا بازگردند
گوگل از تمام کارمندانش خواست به آمریکا بازگردند
  • 7 سال و 2 ماه قبل - 9 بهمن 1395 ساعت 18:10
  • تعداد بازدید: 1454

گوگل از تمام کارمندانش خواست به آمریکا بازگردند

در پی امضای دستور ممنوعیت ورود مهاجران از هفت کشور مسلمان به آمریکا، شرکت گوگل در پیامی از تمامی کارمندانش که به خارج سفر کرده‌اند خواست با توجه به این که ممکن است دستور ترامپ بر بازگشت آنها به آمریکا تاثیر بگذارد هر چه زودتر به آمریکا باز گردند.

به گزارش بازار آذربایجان به نقل از ایسنا، به نقل از بلومبرگ، سوندار پیچای، مدیر عامل گوگل در یادداشتی به کارمندان این شرکت ضمن محکوم کردن این اقدام دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به آنها گفت که بیش از ۱۰۰ تن از کارمندان این شرکت مشمول این دستور می‌شوند.

پیچای در این یادداشتش نوشت: این "غم انگیز" است که شاهد باشیم همکاران ما از بابت این دستور اجرایی تاوان پس بدهند. ما همیشه دیدگاهمان در مورد مسائل مربوط به مهاجرت را علنا اعلام کرده‌ایم و این کار را ادامه خواهیم داد.

این اظهارنظرها نشان دهنده اختلاف فزاینده میان دولت ترامپ و چند شرکت بزرگ تکنولوژی آمریکا که تعداد زیادی مهاجر را در میان کارکنانشان به خدمت گرفته‌اند و حامی محدودیت کمتر در زمینه پذیرش مهاجران هستند، است.

این یادداشت پیچای مشابه بیانیه‌های چندین شرکت پیشرو تکنولوژی دیگر در آمریکا به منظور اعلام نگرانی از بابت آسیب‌های سیاست‌های مهاجرتی در پیش گرفته شده از سوی ترامپ و تاثیر آنها بر کسب و کارشان است.

ترامپ روز جمعه دستوری اجرایی را امضا کرد که بر اساس آن ورود تبعه و مهاجران هفت کشور مسلمان مهم برای مدت سه ماه به آمریکا ممنوع می‌شود

توسط: مدیر

منبع:

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظرات

نظرات (0)

اولین نظر را شما ارسال کنید.

ارسال یک نظر

کد امنیتی

لطفا چند لحظه صبر کنید

چند خبر دیگر