جمعه 31 فروردین 1403، 19 April 2024

تبلیغات
تشییع پیکر مردان آتش در میان آتشفشان پر خروش مردم
تشییع پیکر مردان آتش در میان آتشفشان پر خروش مردم
  • 7 سال و 3 ماه قبل - 11 بهمن 1395 ساعت 13:46
  • تعداد بازدید: 1443

تشییع پیکر مردان آتش در میان آتشفشان پر خروش مردم

از آغازین ساعات بامداد امروز دوشنبه مردم قدر شناس ایران پس از اقامه نماز بر پیکر پاک شهدای آتش نشان در مصلای تهران با تشییعی پر شکوه، حماسه سازان حادثه پلاسکو را تا خانه ابدی بدرقه کردند.

به گزارش بازار آذربایجان به نقل از جام جم آنلاین پس  از وقفه‌ای چند روزه به دلیل تکمیل عملیات شناسایی و تفحص شهدای پلاسکو، صبح امروز پس از اقامه نماز میت بر پیکر شهدای آتش نشان جمعی دیگر از لاله‎های سرخ ایثار و شجاعت این بار در قامت مردان آب و آتش با حضور گسترده مردم قدرشناس رهسپار خانه ابدی شدند.

در ساعات آغازین بامداد، جمع کثیری از آحاد مردم - مقامات سیاسی و انتظامی و همچنین نیروهای امدادی و همرزمان آتش نشانان شهید به امامت آیت الله امامی کاشانی بر پیکر شهدای پلاسکو نماز میت اقامه کردند.

پیش از شروع نماز برای ساعاتی، نوحه خوانی و پخش تصاویر حماسه سازان این حادثه ناگوار، فضای خاصی به صحن داخلی مصلی بخشیده بود. سپس اسامی شهدای جان باخته توسط سخنران جایگاه خوانده شد که در پی آن بانگ الله اکبر در مصلی امام خمینی (ره) طنین انداز شد.

با پایان مراسم نماز، خیل عظیم جمعیت با سر دادن شعار یا زینب و یا زهرا برای تشییع پیکرهای مطهر راهی خیابانهای اطراف مصلی شدند.

شهدای حماسه پلاسکو حد فاصل خیابان مفتح تا خیابان شهید مطهری در میان آتشفشان خروشان مردم به سمت میعاد گاه امام شهیدان بهشت زهرا بدرقه شدند.

گفتنی است: طبق اعلام مدیر عامل بهشت زهرا پیکرهای آتش نشانان فداکار در قطعه 50 بهشت زهرا به خاک سپرده خواهد شد.

هم چنین مراسم یاد بود و ترحیم این عزیزان ایثارگر از ساعت 14 الی 16 چهارشنبه 14 بهمن ماه در مدرسه عالی شهید مطهری منعقد می شود.

توسط: مدیر

منبع:

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظرات

نظرات (0)

اولین نظر را شما ارسال کنید.

ارسال یک نظر

کد امنیتی

لطفا چند لحظه صبر کنید

چند خبر دیگر