پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403، 25 April 2024

تبلیغات
دعوت علی کریمی از علی دایی برای حضور در مناظره/ پاسخ محترمانه علی دایی به علی کریمی + عکس
دعوت علی کریمی از علی دایی برای حضور در مناظره/  پاسخ محترمانه علی دایی به علی کریمی + عکس
  • 7 سال و 1 ماه قبل - 26 فروردین 1396 ساعت 09:41
  • تعداد بازدید: 1682

دعوت علی کریمی از علی دایی برای حضور در مناظره/ پاسخ محترمانه علی دایی به علی کریمی + عکس

تب انتخابات کریمی را هم گرفت !

علی کریمی این روزها سوژه ای بهتر از علی دایی ندارد. حالا پس از مطالبی که علیه او عنوان کرد و پاسخش را هم گرفت اینبار علی دایی را دعوت به مناظره می کند.

به گزارش بازار آذربایجان به نقل از جام جم آنلاین ، این روزها که در تب و تاب ثبت نام کاندیداها برای انتخابات هستیم و به زودی هم شاهد مناظره تعیین صلاحیت ها خواهیم بود علی کریمی هم هوس کرده تا با علی دایی مناظره کند و هیچ ربطی هم به انتخابات ندارد. جنگ بر سر اثبات حقانیتی است که اصلا نمی دانیم چیست!

به هر حال به دنبال مطلب انتقادی علی کریمی علیه علی دایی و پاسخ محترمانه دایی اینبار کریمی همبازی سابق خودش را به مناظره دعوت می کند.

کریمی در اینستاگرام خود نوشته: «میشه غیر فوتبالی های مسئله دار رو معرفی کنی تا مردم بهتر بشناسن!!؟؟ایا همین غیر فوتبالی ها قراردادهای آن چنانی به تو ندادن!!؟؟اگه فوتبالی بودن که اینجور قراردادها نمیدادن به تو!یر فوتبالی هم کم نداشتیم که کارایی که کردن ، خیلی ها نکردن یا نتونستن ،نظیر مهندس صفایی فراهانی، نظیر دکتر طاهری . ما منتظر معرفی غیر فوتبالی ها مسئله دار هستیم، هیچ جا نمیریم همین جا هستیم!در ضمن با اینکه اهل تلویزیون نیستم ولی حاضر به مناظره در هر برنامه ورزشی هستم و با کمال میل میپذیرم. ببخشید که با قهرمانی امسال تیم دیگه حالا حالا ها دستت نمیرسه به نیمکت این تیم ولی نگران نباش از اون غیر فوتبالی ها مسئله دار زیاد هستن ، دخیل ببند که بیان دوباره تا بتونی با قرار داد انچنانی بشینی روی نیمکت. در ضمن اینو واسه کسایی میگم که فکر میکنن که من دنبال پست مقام هستم توی این فوتبال، به هیچ وجه من رو توی این فوتبال نمیبینید تا روزی که یه فرد دلسوز بالا سر این فوتبال باشه که فکر میکنم به سن من یکی قد نده.»

پاسخ محترمانه علی دایی به علی کریمی

 

توسط: مدیر

منبع:

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظرات

نظرات (0)

اولین نظر را شما ارسال کنید.

ارسال یک نظر

کد امنیتی

لطفا چند لحظه صبر کنید

چند خبر دیگر