جمعه 10 فروردین 1403، 29 March 2024

تبلیغات
کابینت فاز 11 پردیس
کابینت فاز 11 پردیس
  • 1 سال و 8 ماه قبل - 11 مرداد 1401 ساعت 21:01
  • تعداد بازدید: 988

کابینت فاز 11 پردیس

کابینت فاز 11 پردیس


طراحی و ساخت کابینت در فاز 11 پردیس

با توجه به افزایش ساخت ساز و وجود آپارتمان های بسیار زیاد در مناطق مختلف پردیس نیاز به خدمات مختلف در این منطقه از پایتخت افزایش یافته است. یکی از مهم ترین بخش دکوراسیون داخلی یک ساختمان کابیت آن می باشد که در انواع و شکل های مختلف ساخته می شود. اگر شما نیز به دنبال کابینت فاز 11 پردیس می باشید پیشنهاد می کنم این مطلب را از دست ندهید و تا انتها مشاهده کنید.


کابینت چیست

کابینت به یک سری از قفسه های چوبی و فلزی در داخل ساختمان می گویند که تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون داخلی ساختمان دارد. از کابینت بیشتر در آشپزخانه ساختمان و برای حفظ و نگه داری از ظروف و همچنین برخی از وسایل برقی استفاده می کنند که در انواع مختلف طراحی و تولید می شود که در ادامه به صورت کامل به آن خواهیم پرداخت.


معرفی فاز 11 پردیس

فاز 11 در قسمت در قسمت شمال غرب پردیس واقع در پایتخت ایران یعنی تهران قرار گرفته است که این منطقه شاهد انبوه زیادی از مجتمع های مسکونی است. پردیس یک شهرک تازه ساخت در خارج از تهران می باشد که دارای آب و هوای نسبتا سردی است و فاز 11 پردیس نیز همین شرایط جوی را دارا می باشد.

وقتی ما صحبت از کابینت فاز 11 پردیس می کنیم منظور ما ارائه خدمات مختلف از جمله نصب و تعمیر انواع کابینت به همراه کمد دیواری در این منطقه از شهر تهران می باشد که شهروندان زیادی در این قسمت ساکن می باشند که با توجه به انبوه سازی های شده بر جمعیت پردیس هر روز افزوده می شود.
 

کابینت فاز 11 پردیس


بررسی انواع کابینت

همانطور که می دانید کابینت ها در انواع و طرح های مختلفی ساخته می شوند که می تواند جوابگو هر نوع سلیقه ای باشد. شاید به جرات بتوان مهم ترین بخش در اجرا یک کابینت را مربوط به طراحی آن دانست و جنس چوبی که شما از آن استفاده می کنید. در ادامه به برخی از انواع کابینت ها اشاره کرده ایم.


کابینت ام دی اف mdf

یکی از معروف ترین و محبوب ترین نوع کابینت بدون شک مدل ام دی اف آن است که بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. کابینت ام دی اف خرده چوب های مانده و ضایعات مربوط به آن به همراه چسب رزین در فشار و حرارت بالا ساخته می شود. از مهم ترین ویژگی این مدل می توان به تنوع در قیمت و همچنین دوام و مقاومت بالا در مقابل رطوبت و حرارت اشاره کرد که یک گزینه خوب برای آشپزخانه شما است.


کابینت هایگلاس High Glass

همانطور که از اسم این کابینت نیز مشخص است مدل شیک و زیبا از انواع ام دی اف ها می باشد. این مدل کابینت معمولاً از ام دی اف رنگ سفید ایجاد شده و قسمت های قابل دید آن و درب ها از جنس ورق های گلاس ساخته می شود. از مزیت مهم این مدل نیز می توان به براق بودن روکش های قوی و ضخیم آن اشاره کرد.


کابینت با روکش چوب

این مدل که قیمت آن معمولا بالا می باشد و استفاده زیادی نیز از آن به دلیل همین بالا بودن هزینه آن صورت نمیگیرد. در این نوع از کابینت بخش های قابل رویت از ورق های ام دی اف با روکش چوب ساخته می شود.


کابینت PVC

یکی دیگر از انواع کابینت مدل پی وی سی آن است که از نوعی پلاستیک فشرده و به صورت ورق های نسبتا ضخیم ساخته می شود. وزن سبک، مقاومت بالا در مقابل حرارت و رطوبت، نصب آسان، ضدخش بودن و طول عمر بالا از مهم ترین ویژگی های این مدل از کابینت می باشد.
 

کابینت فاز 11 پردیس


کابینت تمام چوب

این مدل از کابینت های با روکش چوب نیز گران تر می باشد به همین دلیل کمتر توسط مشتریان انتخاب و نصب می شود. این نوع از کابینت چون از چوب خالص تهیه می شود بسیار زیبا و مدرن است و مقاومت آن نیز خوب می باشد. اما همانطور که اشاره کردیم هزینه بالا و همچنین زمان ساخت طولانی از مشکلات این مدل است.


کابینت ملامینه

این مدل را می توان ارزان ترین نوع کابینت و در عین حال از جمله بی کیفیت ترین مدل ها دانست که با توجه به قیمت پایینی که دارد زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. کابینت های ملامینه دارای روکش ملامینه و مغزی نئوپان هستند که مقاومت زیاد بالایی ندارند.


کابینت ممبران

امروز این نوع کابینت به خاطر داشتن طرح های بسیار زیبا به شدت مورد استفاده قرار می گیرد. کابینت ممبران که برخی به آن وکیوم نیز می گویند برای سبک های کلاسیک و لاکچری مورد استفاده قرار می گیرد. چهارچوب این مدل از کابینت ام دی اف بوده و قسمت های قابل دید آن نیز ام دی اف خام است که توسط دستگاه های مختلفی چون CNC طرح دار می شوند.


کابینت فلزی

این نوع کابینت بیشتر در گذشته مورد استفاده قرار میگرفت و اکنون استفاده از این مدل بسیار کاهش یافته است. این نوع کابینت هر چند بسیار مقاوم بود اما مشکلات زیادی همچون از بین رفتن رنگ آنها سبب کنار گذاشته شدن آن شد. با توجه به وجود آب و رطوبت در آشپزخانه کابینت های فلزی بعد از مدتی دچار زنگ زدگی و سر و صدای زیادی می شدند.
 

کابینت فاز 11 پردیس


ویژگی های یک کابینت خوب و استاندارد

کابینت اگر به خوبی طراحی و توسط یک فرد حرفه ای به صورت استاندارد نصب شود دارای مزایا و ویژگی های بسیار متنوعی است که می تواند تاثیر زیادی بر فضا داخل یک ساختمان بگذارد. در ادامه برخی از ویژگی های یک کابینت خوب را برای شما قرار داده ایم.


مقاوم در برابر رطوبت
دارای طرح و رنگ بندی متنوع
قابلیت ساخت در اندازه های مختلف
نصب سریع و آسان
زیبایی بخشیدن به دکوراسیون داخلی
مناسب برای هر نوع سلیقه
بدون صدا
ضد زنگ زدگی
قابلیت استفاده از ریل آرام بند
دارای روکش های ضخیم و مقاوم
دارای اتصالات باکیفیت به همراه دستگیره با کیفیت بالا
 

کابینت فاز 11 پردیس


روش های اجرای کابینت

کابینت کاران با توجه به نیاز و شرایط ساختمان شما اقدام به طراحی و نصب کابینت مورد نظر شما می کنند. به طور کلی روش اجرای کابینت به دو قسمت توکار که مخصوص یک سری از منازل است و ویژگی و معایب خاص خود را نیز دارد به همراه نوع دوم یعنی روکار که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد تقسیم می شوند.


هر کدام از این دو سبک دارای زیبایی خاص به خود می باشد که مناسب سلیقه های مختلف است. در کابینت توکار فضایی که برای آن در نظر گرفته شده معمولا یک فضای از قبل مشخص شده است که تغییرات زیادی در آن نمیتوان ایجاد کرد و همچنین این کابینت ها در دکوراسیون های کلاسیک و مدرن بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. در کابینت روکار نیز همانطور که از اسمش مشخص است بعد از پایان ساخت با توجه به میزان فضای آشپزخانه شما اقدام به طراحی آن می شود و مهم ترین ویژگی این مدل نسبت به توکار این است که شما هر زمان که بخواهید می توانید در آن تغییراتی ایجاد کنید.


سخن پایانی درمورد کابینت فاز 11 پردیس


سعی کردیم در مقاله بالا توضیحات کاملی از کابینت فاز 11 پردیس برای شما قرار دهیم که امیدوارم مورد استفاده شما قرار گرفته باشد. اگر به دنبال تهیه کابینت برای منزل خود می باشد حتما به طراحی و کیفیت آن توجه ویژه داشته باشید زیرا کابینت ها تاثیر زیادی در زیبایی فضای داخلی خانه خصوصا آشپزخانه دارند که برای اکثر افراد خصوصا خانم ها بسیار مهم است.


راش چوب آفتاب ، بهترین کارخانه کابینت و مصنوعات چوبی در فاز 11 پردیس 

شرکت راش چوب آفتاب با افتخار در کنار خرید نقدی امکان پرداخت قسطی را نیز برای مشتریان خود با پیش پرداخت 50 درصدی فراهم ساخته است،
جهت اطلاع از شرایط فروش اقساطی و راهنمایی بیشتر لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید.


تلفن دفتر فروش: 91005697-021
مشاوره واتساپ : 09108698833
مشاوره و هماهنگی از طریق تلفن :  09120262718


وب سایت: https://rushchoob32.com/
اینستاگرام: https://www.instagram.com/rushchoob.ir
تلگرام: https://t.me/RushChoob_ir
واتساپ : https://wa.me/989120262718


آدرس دفتر :  پردیس - فاز ۱۱ 
آدرس کارخانه : پردیس - سیاه سنگ

توسط: ادمین

منبع: https://rushchoob32.com/

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظرات

نظرات (0)

اولین نظر را شما ارسال کنید.

ارسال یک نظر

کد امنیتی

لطفا چند لحظه صبر کنید

چند خبر دیگر