سه شنبه 29 اسفند 1402، 19 March 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 1497

بهترین آژانس هواپیمایی مشهد

آژانس هواپیمایی آتی شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی

نام و نام خانوادگی:

آژانس هواپیمایی آتی

موقعیت:

مشهد

تاریخ ارسال:

15 مهر 1397 ساعت 11:22

تاریخ انقضا:

29 اسفند 1403

تلفن تماس:

05138808

موبایل:

05138331027

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

مشهد ، سیمتری دوم احمدآباد ، نبش ابوذر 8 

متن آگهی

شرکت خدمات مسافرت هوایی ، جهانگردی و زیارتی آتی در سال 1370 به وسیله گروهی از متخصصین و مدیران باتجربه صنعت هواپیمایی و گردشگری و خبرگان بخش زیارتی تاسیس گردید. به پشتوانه حمایت مشتریان و شهروندان عزیز ، با بهره گیری از پرسنل متخصص و کارآمد و بکار گیری روشهای مدیریت روز ، به یکی از کانون های بزرگ این صنعت در ایران بدل شد و سهم بزرگی ار خدمات صنعت گردشگری در کشور را به عهده گرفت .
ارائه خدماتی در برگزاری تورهای داخلی و خارجی ، فروش بلیت شرکتهای هواپیمایی داخلی و خارجی ، رزرواسیون آنلاین پرواز ، هتل و تور نموده است . در ضمن به منظور سرعت بخشیدن و آسان تر شدن دریافت این خدمات ، سامانه رزرواسیون آنلاین پروازهای دربستی را در اختیار همکاران و شهروندان عزیز قرار داده است.
این آژانس در حال حاضر از برترین آژانسهای ایرانی در زمینه فروش بلیطهای داخلی و بینالمللی است و همکاری نزدیکی با هواپیمایی های لوفتانزا، ایرفرانس، قطر ایرویز، ترکیش، امارات، اتریشی، الاتحاد، ایران ایر، ماهان و ... دارد .
امکان دسترسی به بلیت هواپیما بیش از 900 ایرلاین در 70 کشور فراهم شده است تا با توجه به قیمت و شرایط پرواز به سادگی هر چه تمام تر، بلیت هواپیما (بلیت چارتر و سیستمی برای پروازهای داخلی و خارجی) را به صورت آنلاین و ریالی خریداری نمایید. رزرواسیون آنلاین آتی میلیون ها پرواز را مقایسه می کند تا بهترین، مناسب ترین و ارزانترین بلیت های موجود را در اختیار شما قرار دهد شما می توانید به راحتی لیست بلیت های نمایش داده شده را بر اساس قیمت، ایرلاین، مدت زمان پرواز، توقف مقایسه کنید و در کم تر از چند ثانیه مناسب ترین و ارزانترین بلیت هواپیما را خریداری نمایید.
آیدی کانال تلگرام : @ati_travel
اینستاگرام: Ati_Travel


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
------

هتل آپارتمان یلدا مش...

09122756621

گروه تور زیارتی هادی...

09155157004

هتل مدینه کربلا

09307438677

مزرعه گردشگری خورشید

۰۲۱ - ۴۳۹۰۰۰۰۰

آژانس هواپیمایی علی ...

اخبار و خواندنی ها
✴️ 10 مکان خاطره انگیز در تفلیس، پایتخت زیبای گرجستان شهر تفلیس بزرگترین شهر گرجستان می باشد که حدود 1.5 میلیون نفر جمعیت دارد و پایتخت گرجستان است. رود متکواری از وسط این شهر عبور می کند که در قرن 5 میلادی توسط و اختانگ یکم پادشاه گرجستان باستان یا همان ایبریا شهر تفلیس، بنیان‌گذاری شده و به سبب چشمه‌های آب گرم آن تبیلیسی نام گذاری شده است. این شهر در ۱۲۰ کیلومتری رشته کوه قفقاز و ۲۵۰ کیلومتری دریای سیاه قرار گرفته است. تفلیس به علت قرار گرفتن در محل تلاقی راههای مهم همیشه دارای اهمیت بوده و