پنج شنبه 9 فروردین 1403، 28 March 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 2362

کارخانه تولید پودر کربنات کلسیم

تولید کننده و صادر کننده پودر کربنات کلسیم صادرات کربنات کلسیم تولید کننده پودر میکرونیزه مرکز خرید وفروش پودر کربنات کلسیم تولید پودر کربنات کلسیم قیمت پودر کربنات کلسیم

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

-

تاریخ ارسال:

13 شهریور 1398 ساعت 13:54

تاریخ انقضا:

30 آبان 1403

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

صادرات کربنات کلسیم

فروش ویژه کربنات کلسیم با خلوص 99/31 با آنالیز کیفی که محصولات ما برای :
مرغداری ها، دامداری ها و خوراک های دام و نیز تولید بلوک های ساختمانی naac که در عین سبک بودن بسیار مقاوم بوده و هزینه شما را پایین می آورد.

 

 بزرگترین تولید کننده و صادر کننده پودرهای میکرونیزه

از مش200تا2500ازمحصولات  شرکت پودر سازان خلیج فارس تالک.کربنات کلسیم سفید نرم براق
بنتونیت.باریت.سیلیس وغیره....
خواص کربنات کلسیم
جذب اندک روغن
پخش سریع
ارزان بودن
سختی کم 
درخشندگی بالا
کاربرد در صنایع رنگ،پلاستیک،کفپوش،ورق پی وسی،چسب رزین،سیم کابل،لوله پلیکا،
چرم مصنوعی،مجسمه سازی،مرکب،کاغذ،ذغال،شوینده ها ودام وطیور وغیره....

مزایای محصولات شرکت 

۱_بسته بندی شکیل
۲_قیمت مناسب 
۳_ کیفیت بالا
۴_نزدیکی به بازار فروش

کارخانه تولید پودر کربنات کلسیم  

یکی از بزرگ ترین مراکز تولید و صادرات کربنات کلسیم به کشور های همسایه است. در این مجموعه امکان تولید و صادرات کربنات کلسیم مورد استفاده در صنایع ساختمانی و راه سازی ، کربنات کلسیم خوراک دام و طیور ، تولید کاغذ و مقوا ، تولید رنگ و پوشش ، لاستیک سازی ، تولید پلاستیک و پلیمر و غیره جهت صادرات وجود دارد. محصول تولیدی ما شامل کربنات کلسیم مش ، 200، 325، 400، 800،600، 1000،1250 1500 ، 2500 و 3500 بوده و در بسته بندی های مختلفی نظیر کیسه 25 کیلوگرمی تا 30 کیلوگرمی ، پالت و شیرینگ و همچنین جامبوبگ عرضه می شود. صادرات کربنات کلسیم از ایران بیشتر به مقصد کشور های همسایه همچون عراق ، ترکیه ، قزاقستان ، قطر ، عمان ، امارات، دبی، ارمنستان، هندوستان و روسیه است.

صادرات کربنات کلسیم به عراق

عراق کشوری در حال بازسازی است که احتیاج زیادی به مصالح ساخت و ساز و از جمله انواع مختلف کربنات کلسیم دارد. این کشور سالیانه مقادیر زیادی مواد معدنی از جمله کربنات کلسیم از ایران وارد می کند. کربنات کلسیم صادراتی به عراق از نوع سنگ و کلوخ ، نمره و پودری است که ارسال آن به راحتی انجام می گیرد. کشور عراق یکی از مهم ترین مقاصد صادراتی کربنات کلسیم آسیا پودر آژینه می باشد.

صادرات کربنات کلسیم به ترکیه

ترکیه به عنوان یکی از کشور های همسایه ایران و کشوری صنعتی ، کربنات کلسیم با دانه بندی بسیار ریز نظیر کربنات کلسیم مش 2500 و 3500 را از ایران وارد می کند. صادرات کربنات کلسیم به ترکیه بیشتر به منظور مصرف در صنایعی همچون تولید پلاستیک و پلیمر ، لاستیک سازی و تولید رنگ و رزین است.
به اطلاع صادرکنندگان و بازرگانان گرامی می رساند جهت خرید و صادرات کربنات کلسیم به کشور های همسایه ، با مش بندی های مختلف ، بسته بندی های متنوع و کیفیت درجه یک با ما تماس حاصل نمایید.
 

موارد کاربرد پودر کربنات کلسیم

کربنات کلسیم یکی از پر کاربردترین مواد معدنی در صنایع قابل استفاده است. پودر میکرونیزه کربنات کلسیم در صنایع : ، انواع رنگ ها، حفاری چاه نفت، گرانول، الکترود جوش، رنگ ، چسب، صنایع کاغذ پلاستیک، پلیمر، لاستیک سازی، سیم و کابل، تولید انواع لوله پلاستیکی pvc، کاشی و سرامیک، و سایر صنایع دیگر مورد استفاده قرار می گیرد

کاربرد پودر کربنات کلسیم در صنایع مختلف

۱- صنا یع رنگ: پودر کربنات کلسیم در صنعت رنگ سازی به عنوان پرکننده مورد استفاده قرار می گیرد. این پودر معمولا با مشخصه زیر جهت ساخت انواع رنگ در صنعت رنگ سازی استفاده می شود: میزان cao بیش از ۹۸ ٪ میزان Fe2o3 کمتر از ۱٪ و مش آن بیشتر از ۴۰۰ می باشد. 
۲- صنعت پلاستیک و لاستیک: در صنعت تولید پلاستیک و لاستیک پودر کربنات کلسیم به عنوان پرکننده و مقاومت محصول در مقابل حرارت و استحکام استفاده می کنند و همچنین از نرمی و طویل شدگی پلاستیک جلوگیری می کند. مهمترین مواد پر کننده پلاستیک کربنات کلسیم است که موجب افزایش مقاومت حرارتی، کششی و سختی می گردد. . دلیل استفاده از پودر کربنات کلسیم :قیمت مناسب، جذب اندک روغن، سهولت پخش ، درخشندگی بسیارعالی و نرم بودن آن می باشد. همچنین پودر کربنات کلسیم از کلوخه شدن پلیمرجلوگیری می نمایدو پراکندگی آن را بهبود می نماید.
۳- صنعت تولید مواد شوینده: پودر کربنات کلسیم برای تولید مواد سفید کننده با اندازه مخصوص و نرم در این صنعت زیاد استفاده می شود. پودر کربنات کلسیم مصرفی در صنعت شویندگی با مشخصه زیر استفاده می شود : میزان cao حداقل ۹۶ ٪ می باشد و مش های مصرفی پودر کربنات کلسیم از دانه بندی ۴۰۰ مش تا ۸۰۰ مش در صنایع شویندگی مورد استفاده قرار می گیرد.
۴- صنعت حفاری: معمولا در این صنعت جهت روان سازی گل حفاری از پودر کربنات کلسیم از مش ۲۰۰ ، ۳۲۵ ، ۴۰۰ استفاده می گردد.
۵- صنایع تولید کابل و سیم: پودر کربنات کلسیم در این صنعت برای پوش و عایق نمودن مواد تولید شده استفاده می شود و معمولا از مش ۶۰۰ به بالا استفاده می شود.
۶- صنایع تولید کاغذ: در صنعت کاغذ سازی به خاطر درخشندگی بسیار عالی پراکندگی نورش در تمام دنیا با ارزش است و از آن به عنوان یک پرکننده با قیمت مناسب استفاده می شود تا سطح کاغذ را روشن نماید. مش های مصرفی در این صنعت ۱۵۰۰ و ۲۵۰۰ استفاده می باشد.
۷-صنایع پلیمر: پودر کربنات کلسیم در صنعت پلیمر به عنوان پر کننده استفاده می شود و استفاده از این پودر در صنعت پلیمر، باعث کاهش قیمت در محصول میشود. پودر کربنات کلسیم . دانه بندی که در صنعت پلیمر مورد استفاده قرار میگیرد مش های بالای ۸۰۰ می باشد.
۸- صنایع ساخت کاشی و سرامیک: پودر کربنات کلسیم در این صنعت جهت استفاده در لعاب کاشی با مش های بالای ۸۰۰ مورد استفاده قرار می گیرد.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
------

عرضه و فروش انواع رن...

------

عرضه كننده انواع رنگ...