جمعه 10 فروردین 1403، 29 March 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 401

قیمت میلگرد فولاد سمانته و ورق st52

تولید و تامین میلگرد فولاد سمانته مرکز خرید و فروش انواع میلگرد فولاد سمانته در تهران با بهترین قیمت بورس خرید و فروش ورق فولاد آلیاژی ST52 ارسال لیست قیمت میلگرد فولاد سمانته و ورق st52 فولادی

نام و نام خانوادگی:

حسین بیگلو

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

3 آذر 1401 ساعت 14:26

تاریخ انقضا:

30 آبان 1403

تلفن تماس:

02166810912

موبایل:

09124166492

پست الکترونیکی:

info@hardmetaliran.com

تلگرام:

ویدئو:

آدرس:

تهران، بزرگراه فتح,كيلومتر 4 ، شير پاستوريزه، مجتمع پارس امير

متن آگهی

قیمت میلگرد فولاد سمانته و ورق st52


تولید فولاد سمانته

هدف تولید فولاد سمانتاسیون در درجه اول افزایش سختی و استحکام سایش مواد سطح و در عین حال حفظ شکل پذیری (نرم) و استحکام هسته است. فولاد سمانتاسیون شامل وارد کردن مقادیر بیشتر کربن در سطوح فولادی با محتوای کربن کم است. بنابراین، زمانی که کربن اصلی کمتر از 0.25٪ باشد، برای فولاد ملایم یا فولاد آلیاژی نشان داده می شود. فولاد سمانتاسیون این سطح را تا حدود 1% افزایش می دهد و سطوح سخت و هسته سخت تر را تضمین می کند. بخش های ساخته شده از فولاد با درصد کربن متوسط   یا زیاد که دچار خمش شدید می شوند، واکنش به ترک دارند و با این حال، اگر آنها با فولاد کم کربن، به عنوان مثال ساخته شوند و سپس شکل داده شوند و سیمان شوند، ممکن است بدون اینکه قطعات با خطر ترک خوردگی مواجه شوند، نتیجه خوبی داشته باشند. فولاد سمانتاسیون را می توان در فرآیند کاری را می توان به روش جامد، گاز یا مایع انجام داد.


فولاد سمانتاسیون در این نوع سیمان کاری، قطعه در جعبه فولادی حاوی مواد غنی از کربن، زغال سنگ، کک، کربنات کلسیم و روغن بذر کتان قرار می گیرد و سپس قطعه را در مدت زمان لازم برای به دست آوردن لایه مورد نظر در دمای حدود 930 درجه سانتیگراد به کوره می آورند. پس از آن، قطعه را به حالتی که به سختی برسد در می آورند. زمان ماندن در فر فولاد سمانتاسیون می تواند از یک تا 30 ساعت متغیر باشد و لایه اکتسابی از 0.3 میلی متر تا 2.0 میلی متر متغیر است. فولاد سمانتاسیون کارآمدترین رویه است زیرا امکان سیمان کاری قطعات با قوام بیشتر و بازده انرژی بهتر را می دهد. در این فرآیند معمولاً از گاز پروپان یا گاز طبیعی برای تولید کربن مورد نیاز استفاده می شود و دما از 850 درجه سانتی گراد تا 950 درجه سانتی گراد متغیر است.


فروش ورق فولاد آلیاژی ST52

ورق فولاد آلیاژی ST52 را که تحت استاندارد DIN 17100 قرار دارد، می توان یکی از پر کاربرد ترین فولاد های کم آلیاژ دانست.البته ورق فولاد آلیاژی ST52 را در بازار خرید و فروش به عنوان ورق سیاه فولاد st 52 نیز می شناسند.
 

معمولا ورق فولاد آلیاژی ST52 را که از محدوده فولاد های غیر آلیاژی وارد محدوده فولادهای کم آلیاژ شده اند، باعث افزایش استحکام و safety در عین کاهش وزن می شوند؛ بنابراین هنگامی که کاهش وزن سازه در اولویت باشد می توان ورق فولاد آلیاژی ST52 را در کاربردهای سازه ای توصیه نمود.
 

قیمت میلگرد فولاد سمانته و ورق st52


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
------

تامین کننده موتور گی...

------

عرضه مستقیم ام‌دی‌اف...

اخبار و خواندنی ها
تولید و تامین میلگرد فولاد سمانته مرکز خرید و فروش انواع میلگرد فولاد سمانته در تهران با بهترین قیمت بازار بورس خرید و فروش ورق فولاد آلیاژی ST52 ارسال لیست قیمت میلگرد فولاد سمانته و ورق st52 فولادی تأمین کننده تخصصی و انحصاری میلگردهای آلیاژی تولیدکننده تخصصی انواع میلگردهای ترانسمیسیون، شفتینگ، دهم دار و صدم دار