جمعه 31 فروردین 1403، 19 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 1014

نماینده فروش پنجره دو جداره وین تک اصفهان

کارخانه تولید و فروش پنجره آلومینیومی پروفیل وینتک،هافمن،ماکرو وین،هوم لند دستگیره توری اسپانیولت پنجره یراق آلات یوپی وی سی upvc در استان اصفهان

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

تهران-اصفهان

تاریخ ارسال:

22 فروردین 1401 ساعت 06:19

تاریخ انقضا:

29 اسفند 1403

تلفن تماس:

0215671950

موبایل:

0912515318

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

فروش پروفیل وینتک در اصفهان

صنایع تولیدی درب و پنجره upvc و شیشه های چند جداره وینتک
تولید درب و پنجره های دوجداره و سه جداره upvc و آلومینیوم
تعویض پنجره های قدیمی بدون تخریب
ساخت و نصب انواع توری های ریلی پلیسه ای در کمترین زمان و کمترین هزینه


ارائه دهنده خدمات ساخت و تولید در و پنجره دو جداره آلومینیومی  ویژه همکاران 
تولید و ساخت انواع سیستم های کشویی، لولایی، لیفت-اسلاید، آکاردئونی، پیووت، با انواع خم های هلالی و ویترینی
استفاده از بهترین برندهای یراق آلات آلمانی و اسپانیایی
بالاترین کیفیت ساخت و مونتاژ
خط تولید کامل از ماشین آلات برند الوماتک آلمان
امکان بازدید مستقیم از خط تولید کارخانه 

همکاران گرامی جهت دریافت پیش فاکتور، نقشه و لیست آیتم خود را از طریق  واتساپ شماره زیر برای ما ارسال بفرمایید.
 

نماینده فروش یراق آلات UPVC دراصفهان : 

این نوع پنجره از پروفیل ها UPVC تولید می گردد. در این نوع پنجره دوجدارهپروفیل های UPVC در سایزهای مورد نظر برش داده می شود و پس از انداختن گالوانیزه مخصوص در داخل پروفیل با ضخامت ۱/۵ میلیمتر و بصورت سرتاسری ، کنج ها پنجره توسط دستگاه جوش، به یکدیگر جوش داده می شود. سپس در قسمت های بازشو یراق آلات مخصوص نصب می گردد. در پنجره upvc اولین نکته ای که بسیار حائز اهمیت می باشد ، استفاده از گالوانیزه های U شکل و یا قوطی شکی در داخل پنجره می باشد که استحکام بخش پنجره دوجداره خواهند بود.
 

همانطور که می دانید پروفیل UPVC بدون گالوانیزه هیچ گونه مقاومتی در برابر فشار باد از خود نشان نخواهد داد و به راحتی دچار تغییر شکل خواهد شد. همچنین یراق آلات و سایر اتصالات باید در قسمت گالوانیزه پیچ گردند.
 

پس این نکته بسیار مهم می باشد که حتماپنجره دوجداره شما داخلش گالوانیزه با ضخامت ۱/۵ میلیمتر و با ابعاد استاندارد داشته باشد. 

پنجره دوجداره مدل upvc در انواع مختلف لولایی ، کشویی، فولکس واگنی و آکاردئونی قابل تولید می باشد.  در استفاده از پروفیل های upvc جهت تولید پنجره دوجداره حتما ابعاد و محل نصب پنجره دوجداره از نظر فشار های وارده از طرف باد و بررسی ممان اینرسی لازم، باید بررسی شود . در واقع ار استفاده از upvc محدودیت سایز داریم و این نوع متریال جهت پنجره های بزرگ مناسب نمی باشند. 
 

پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک :

پنجره دوجداره آلومینیومی در دو نوع ترمال بریک و معمولی قابل تولید می باشد. همانطور که می دانید فلز آلومینیوم ذاتا رسانا می باشد و براحتی سرما و گرما را از خود عبود می دهد، از اینرو استفاده از پروفیل آلومینیوم معمولی در تولید پنجره ها دوجداره نسل جدید که باید عایق گرما و سرما باشند، پیشنهاد نمی گردد.
 

در مدل آلومینیوم ترمال بریک ، یک تیغع عایق از جنس پلی آمید در بین مقطع پروفیل دوخته می شود بطوری که اتصال پروفیل سمت بیرون و سمت داخل توسط این تیغه عایق قطع می گردد و پروفیل ها از دو طرف به این تیغع دوخته می شوند. بدین صورت پروفیل آلومینیوم به شکل ترمال بریک در می آید که کاملا عایق می شود.
 

در صورتیکه می خواهید از پنجره دوجدارهآلومینیومی استفاده نمایید حتما از نوع ترمال بریک آن استفاده نمایید. از مزیت های پنجره دوجداره آلومینیومی نسبت بهپنجره دوجداره upvc می توان به تنوع رنگ و آنادایز و شکل هندسی پروفیل در پنجره آلومینیومی نام برد. 
 

پس فرق پنجره دوجداره upvc با آلومینویمی ترمال بریک ۱- تنوع رنگ در آلومینیوم ۲- دارا بودن ممان اینرسی بالا در آلومینیوم ۳- قیمت بالای پنجره دوجدارهترمال بریک می باشد. با بررسی ابعاد و محل نصب پنجره شما می توانید به انجام یک هزینه معقول به یک پنجره استاندارد و کاملا عایق دست یابید. 
 

پنجره آلومینیومی نیز همانند پنجره upvc در مدل های لولایی ، کشویی ، آکاردئونی ، لیفت و فولکس واگنی قابل تولید می باشد. 
 

یراق آلات یو پی وی سی upvc 

برای ساخت یک پنجره خوب، علاوه بر پروفیل خوب،لاستیک درزگیر مناسب، یراق نیز به همان اندازه اهمیت دارد و چه بسا بیشتر، چرا که علاوه بر عایق بندی نقش مهمی در امنیت نیز ایفا می نماید.
 

حداقل ترین موضوع اساسی برای یراق، قابلیت تنظیم آن می باشد. این طبیعی هست که به دلیل بارهای مستقیم و غیر مستقیمی که از طرف ساختمان به پنجره وارد می شود و یا استفاده غلط، پنجره از تنظیم خارج و آببندی آن کاهش یابد، به همین دلیل حتما یراق باید قابلیت تنظیم را داشته باشد و معمولا این تنظیم به سادگی و با یک آلن امکان پذیر است، اگر پنجره ای به شما پیشنهاد شده که یراق آن قابل تنظیم نیست، هرگز چنین پنجره ای را نخرید.
 

سایان وین تولید کننده پروفیل و یراق آلات پنجره وین تک

تمام تلاش و کوشش تیم مدیریت و پرسنل در راستای کسب رضایت مشتریان و انجام صادقانه تعهدات می باشد و جهت تحقق این امر استفاده از بهترین مصالح و مواد موجود به لحاظ کیفیت چه در مورد محصولات و چه در مورد ماشین آلات در دستور کار شرکت سایان وین قرار گرفته است.
 

از جمله نکاتی که شرکت ما را از سایر شرکتهای تولید کننده درب و پنجره upvc متمایز مینماید، فرایند تولید و نصب دقیق و استاندارد میباشد که این فرآیند در کارخانه سایان وین با دقت و حوصله بسیار انجام می پذیرد.
 

شرکت ما در تولید و نصب این محصول سالهاست فعالیت بسیار دقیقی را داشته و همواره سعی در بالا بردن دقت و کیفیت تولید و نصب درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی را دارد. خدمات و مشاوره حرفه ای و کار ساز تیم تخصصی نوین پنجره سازان وین تک همواره منافع مشتری را در اولویت قرار می دهد چراکه سود خود را در حفظ منافع مشتریان خود دنبال می کند.بزرگترین سرمایه این گروه، رضایتمندی کارفرمایان می باشد بدرستی که مشتریان خود، بزرگترین راهبران تولید کالا و خدمات می باشند و اینچنین است که ما همچنان پایدار و خدمتگذاری امین و صادق در صنعت ساختمان مانده ایم .
 

شرکت سایان وین با داشتن تجربه در عرصه تولید و با در اختیار گرفتن نیروهای متخصص و دستگاه های بروز اروپا توانسته اعتماد بیشتری بین مشتریان وین تک ایجاد کند با ما از لذت یک پنجره خوب بهرمند شوید و زندگی آرام و شادی را تجربه کنید
 

کلیه درب و پنجره های دوجداره تولید شده در سایان وین به مدت ۱۰ سال در برابر تغییر رنگ ، ترک خوردگی و فرسودگی دارای گارانتی می باشند .

هدف اول ما رضایت مشتریان با رعایت اصول مشتری مداری که بر مبنای ارائه کیفیت برتر ، قیمت مناسب و تحویل به موقع است.

شما مشـتریان محترم می توانید قبل از سفارش و خرید به صورت رایگان از مشاوره تخصصی کارشناسان سایان وین استفاده کنید .


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
اخبار و خواندنی ها
مرکز فروش پنجره آلومینیومی ترمال بریک استان اصفهان فروش یراق آلات upvc یو پی وی سی در اصفهان لوازم توری پلیسه ارزان ایرانی در اصفهان نمایندگی پروفیل وین تک درب و پنجره دو جداره و سه جداره در اصفهان کاشان نجف آباد شاهین شهر ورزنه فریدن شهرضا مبارکه آران و بیدگل لنجان گلپایگان چادگان فلاورجان خوانسار نائین سمیرم اردستان خمینی شهر