شنبه 8 اردیبهشت 1403، 27 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 103

فتک PLC

نمایندگی پی ال سی فتک PLC در تهران مهرسام صنعت مجری فروش و تعمیرات فتک PLC دوره آموزش مقدماتی و پیشرفته فتک PLC در تهران بورس خرید و فروش و تعمیر فتک PLC

نام و نام خانوادگی:

مهندس باجلان

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

23 تیر 1402 ساعت 16:44

تاریخ انقضا:

31 تیر 1420

تلفن تماس:

02144455434

موبایل:

09122867438

پست الکترونیکی:

sales@mehrsamsanat.com

آدرس:

دفتر مرکزی : تهران , تقاطع آیت الله کاشانی و جنت آباد جنوبی , رو به روی مسجد نظام مافی , مجتمع اداری تجاری اترک , طبقه سوم , واحد 309 کارگاه : شهر قدس , بلوار تولید گران , بین صنعت سوم و چهارم , جنب ساختمان اداری نارنج , پلاک 191

متن آگهی

نمایندگی فتک PLC در تهران

شرکت فتک با دارا بودن تکنولوژی پیشرفته و طیف گسترده ای از محصولات، در بازار ایران رقابت قوی دارد.
همچنین، این شرکت نیز به واسطه ارائه خدمات و پشتیبانی مطلوب به مشتریان خود، از نظر کیفیت محصولات خود مورد تأیید بسیاری از مصرف کنندگان قرار دارد.
شرکت فاتک به عنوان یک شرکت فناوری، محصولات و خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد.


برخی از محصولات اصلی شرکت فاتک عبارتند از:

1.  سیستم‌های امنیتی و حفاظتی:
شرکت فاتک راهکارهای امنیتی و حفاظتی مبتنی بر فناوری‌های پیشرفته ارائه می‌دهد. این شامل سیستم‌های نظارت تصویری، سیستم‌های تشخیص هوشمند صورت، سیستم‌های کنترل دسترسی، محصولات امنیتی شبکه و دستگاه‌های تشخیص بی‌مانع است.


2.  راهکارهای ساختمان هوشمند:
شرکت فاتک سیستم‌های خانه هوشمند، مبتنی بر اینترنت اشیا (IoT) و تکنولوژی هوش مصنوعی ارائه می‌دهد. این شامل راهکارهای کنترل روشنائی، کنترل دما، امنیت و حفاظت ساختمان و همچنین سیستم‌های خانه هوشمند برای راحتی و آسایش ساکنان است.

 

3.  محصولات شبکه و ارتباطات:
شرکت فاتک راهکارهای متنوعی برای شبکه‌های کامپیوتری ارائه می‌دهد. این شامل تجهیزات شبکه (مانند سوئیچ‌ها و روترها)، دستگاه‌های تجربه کاربر کاربردی (مانند تلفن‌های IP) و راهکارهای امنیت شبکه است.


4.  سیستم‌های مدیریت ترافیک:
شرکت فاتک سیستم‌های مدیریت ترافیک هوشمند را نیز ارائه می‌دهد. این شامل دستگاه‌های کنترل ترافیکی، دستگاه‌های تشخیص هوشمند ترافیک و نرم‌افزارهای مدیریت ترافیک است.


می‌توان گفت که شرکت فاتک با ارائه این محصولات و خدمات، در زمینه‌های امنیت، هوشمندسازی ساختمان، ارتباطات و ترافیک هوشمند فعالیت می‌کند.


پی ال سی فتک  چه کاربردی در برق صنعتی دارد

پی ال سی (PLC) شرکت فاتک (Fatek) یک کنترلر قابل برنامه ریزی است که به طور گسترده در صنایع مختلف، به ویژه در صنعت برق استفاده می شود. دارای کاربردهای متنوعی در برق صنعتی است که عبارتند از:


1. کنترل دستگاه ها و ماشین آلات:
PLC برای کنترل دستگاه ها و ماشین آلات در صنایع استفاده می شود. این شامل کنترل خطوط تولید، راه اندازی و توقف ماشین آلات، کنترل موتورها و اجزای الکتریکی دیگر است.


2. خطوط تولید:
PLC می تواند برای کنترل و هماهنگی فرآیند تولید در خطوط تولید استفاده شود. این شامل کنترل سرعت، جابجایی و توقف خطوط تولید، کنترل سنسورها و فعالیت های دیگر است.


3. سیستم های توزیع برق:
PLC می تواند برای کنترل و مدیریت سیستم های توزیع برق در صنایع استفاده شود. این شامل کنترل وضعیت و عملکرد سیستم ها به منظور اطمینان از عملکرد بهینه است.


4. سیستم های تهویه و تبرید:
PLC می تواند برای کنترل و هماهنگی سیستم های تهویه و تبرید در صنایع استفاده شود. این شامل کنترل دما، سطح رطوبت و سرعت باد در سیستم های تهویه و کنترل صفحات یخ زده و دستگاه های تبرید است.


5. سیستم های تمیز کردن:
PLC می تواند برای کنترل و هماهنگی سیستم های تمیز کردن در صنایع استفاده شود. مثال هایی از این سیستم ها شامل ربات های خطی، دستگاه های شستشو و دستگاه های خشک کننده می باشد.


6. سیستم های اتوماسیون:
PLC در سیستم های اتوماسیون در صنایع استفاده می شود. این شامل کنترل و هماهنگی اقدامات و فعالیت های مختلف در یک سیستم اتوماتیک است.


7. کنترل های امنیتی:
PLC می تواند برای کنترل و مدیریت سیستم های امنیتی در صنایع استفاده شود. این شامل کنترل دستگاه های حفاظتی مانند دوربین های مداربسته، سنسورها و خط های هشدار است.


همچنین باید توجه داشت که این فقط چند نمونه از کاربردهای پی ال سی شرکت فاتک در برق صنعتی است و استفاده های بیشتر نیز در صنایع دیگر وجود دارد.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر