یکشنبه 9 اردیبهشت 1403، 28 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 98

تعمیرات محصولات DELTA

نمایندگی مرکزی تعمیرات محصولات DELTA در تهران نماینده رسمی تعمیر تخصصی تعمیرات تمامی محصولات شرکت DELTA خدمات سرویس و تعمیر و تعویض لوازم و قطعات محصولات DELTA

نام و نام خانوادگی:

مهندس باجلان

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

1 مرداد 1402 ساعت 16:13

تاریخ انقضا:

31 مرداد 1420

تلفن تماس:

02144455434

موبایل:

09122867438

پست الکترونیکی:

sales@mehrsamsanat.com

آدرس:

دفتر مرکزی : تهران , تقاطع آیت الله کاشانی و جنت آباد جنوبی , رو به روی مسجد نظام مافی , مجتمع اداری تجاری اترک , طبقه سوم , واحد 309 کارگاه : شهر قدس , بلوار تولید گران , بین صنعت سوم و چهارم , جنب ساختمان اداری نارنج , پلاک 191

متن آگهی

نماینده رسمی تعمیر محصولات DELTA در تهران

شرکت DELTA یکی از پیشرو های صنعت اتوماسیون است و دارای مجموعه‌ای متنوع از محصولات اتوماسیون صنعتی است. این محصولات شامل انواع کنترلر‌ها، درایوها، سنسورها، همچنین نرم‌افزارهای مدیریتی و برنامه‌ریزی می‌شوند. 


محصولات اتوماسیون صنعتی شرکت DELTA به صورت گسترده در صنایع مختلف استفاده می‌شوند از جمله صنایع برق، الکترونیک، ماشین‌آلات، خودروسازی، فرآوری غذا و دارو، تولید انرژی و صنعت نفت و گاز.


به عنوان مثال، در مورد کنترلر‌ها، شرکت DELTA برای تمامی نیازهای کنترل صنعتی از سطح ساده تا پیچیده، محصولاتی را ارائه می‌دهد. این کنترلر‌ها از نوع PLC و DVP (Delta Virtual Peripheral) با قابلیت سفارشی‌سازی و برنامه‌ریزی برای منطق کنترل مطلوب مشتریان هستند.


به‌عنوان دیگر محصولات شرکت DELTA، درایوهای متنوعی برای کنترل موتور‌ها در صنعت وجود دارد. این درایوها عملکرد کمپکت و قابلیت کنترل بالا را دارند. همچنین، سنسورهای DELTA برای تشخیص و اندازه‌گیری انواع و اقلام مختلف در صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرند.


با اینکه مجموعه‌ای گسترده از محصولات اتوماسیون صنعتی موجود است، اما DELTA به طور مداوم در حال توسعه و ارتقاء محصولات خود است و سعی دارد با تکنولوژی‌های نوین و فناورانه به نیازهای صنایع پاسخ دهد.


نمایندگی مجاز تعمیرات محصولات DELTA

آیا به دنبال یک نمایندگی معتبر و مجاز برای تعمیرات محصولات DELTA هستید؟ با مهرسام صنعت همراه شوید.

مهرسام صنعت به عنوان یک نماینده معتبر و رسمی محصولات DELTA، افتخار دارد تمامی خدمات مربوط به تعمیرات، نصب و خدمات پس از فروش را ارائه دهد. با سالها تجربه در این حوزه، تیم کارشناسان ما آماده است تا مشکلات فنی محصولات DELTA شما را به راحتی و با دقت برطرف نماید.


در مهرسام صنعت، اعتماد و رضایت مشتریان ما در اولویت قرار دارد. به همین دلیل، تضمین می‌کنیم که تعمیرات شما با استفاده از قطعات اصلی DELTA انجام می‌شود. این به معنای برگشت به عملکرد اصلی و عمر طولانی‌تر محصولات شما است.

 

همچنین، در صورت نیاز به خدمات پس از فروش و مشاوره فنی، مهرسام صنعت همیشه در کنار شماست. با سرعت و دقت، تیم ما منابع لازم را در اختیار شما قرار می‌دهد و به سوالات و نیازهای شما پاسخ می‌دهد.

در نهایت، اگر به دنبال یک نمایندگی مجاز و قابل اعتماد برای تعمیرات محصولات DELTA هستید، ما در مهرسام صنعت به شما کمک خواهیم کرد. با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت خدمات مورد نیاز شما را ارائه دهیم.


مهرسام صنعت بهترین تعمیرگاه محصولات اتوماسیون صنعتی DELTA

آیا به دنبال تعمیر و خدمات حرفه‌ای برای محصولات اتوماسیون صنعتی خود هستید؟ مهرسام صنعت با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان خود در زمینه تعمیرات و خدمات محصولات اتوماسیون صنعتی شرکت DELTA، بهترین راه حل برای شماست.


مهرسام صنعت با تیمی مجرب و متخصص، حاضر است تمامی نیازهای تعمیر و خدمات محصولات اتوماسیون صنعتی شما را برطرف کند. از جمله تعمیر بردها، تعویض قطعات، برنامه‌ریزی و تنظیمات محصولات DELTA، تعمیرات مکانیکی و به‌روزرسانی نرم‌افزارها.


دلتا یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین برندهای اتوماسیون صنعتی در دنیاست و مهرسام صنعت به عنوان تعمیرگاهی مجاز و معتبر، توانسته است با کیفیت بالا و خدمات حرفه‌ای خود، به مشتریان اطمینان دهد که دستگاه‌هایشان در دستان افراد ماهر و متخصص هستند.


مزیت‌های تعمیرگاه مهرسام صنعت شامل:
1. تعمیر با استفاده از قطعات اصلی و اورجینال DELTA، بدون تغییر کیفیت و عملکرد دستگاه.
2. تعمیر سریع و مشاوره‌ای به مشتریان در هر ساعت از شبانه‌روز.
3. تضمین کیفیت و عملکرد دستگاه‌های تعمیر شده توسط تعمیرگاه مهرسام صنعت.


اگر به دنبال شرکتی با تجربه و حرفه‌ای در تعمیر محصولات اتوماسیون صنعتی DELTA هستید، به مهرسام صنعت مراجعه نمایید. تیم ما آماده است تا به شما کمک کند و نیازهای شما را برطرف نماید.

با مهرسام صنعت، راحتی و اطمینان را دریابید.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر