سه شنبه 29 اسفند 1402، 19 March 2024

تبلیغات
راز زیبایی زنان ژاپنی
راز زیبایی زنان ژاپنی
  • 7 سال و 4 ماه قبل - 7 آذر 1395 ساعت 14:22
  • تعداد بازدید: 2271

راز زیبایی زنان ژاپنی

برنج حاوی یک ماده قدرتمند به نام "اسکوالین و اسید لینولئیک" است. این اسید یک آنتی اکسیدان قوی است که باعث تحریک تولید کلاژن و کاهش چین و چروک می‌شود. اسکوالین پوست را از آسی‌های ناشی از نور خورشید محافظت می‌کند.

علاوه بر این،روغن سبوس برنج باعث کاهش سطح کلسترول و کمک به سلامت قلب شما می‌شود همچنین حاوی میزان فراوانی ویتامین E است که فواید آن برای سلامتی بدن ثابت شده است.

این دستور غذایی ژاپنی به طور قابل توجهی و تنها در یک هفته پوست شما را جوان می‌کند همچنین چین و چروک‌ها را ازبین برده و موجب نرمی، زیبایی و درخشش پوست شما شده و 10 سال جوانتر به نظر می‌رسید.

●○●عناصرتشکیل دهنده:
3 قاشق غذاخوری برنج
1 قاشق غذاخوری عسل
1 قاشق غذاخوری شیر

●○●دستورالعمل ها:
ابتدا برنج را برای حدود 2 دقیقه پخته و آب برنج را برای استفاده‌های بعدی نگه داری کنید،سپس برنج پخته شده را با یک قاشق غذاخوری شیر گرم و یک قاشق غذاخوری عسل ترکیب کنید.
صورت خود را به خوبی بشویید و این ترکیب را مانند ماسک بر روی پوست خشک خود قرار داده و اجازه دهید تا زمانی که خشک شود بر روی پوستتان باقی بماند حال صورت خود را با آب برنج پخته شده آبکشی کنید.

●○●آب برنج و خواص آن:
آب برنج دارای خواص مفید زیادی برای پوست است و بهبود جریان خون و ازبین بردن چین و چروک از فواید ان است.
علاوه بر این موارد آب برنج به کاهش التهاب، آبرسانی و مرطوب نگه داشتن پوست نیز کمک می‌کند به همین دلیل توصیه می‌شود که شما این روش را حداقل یک باردر هفته تکرارکرده و نتایج شگفت آور آن را ببینید.

توسط: نفس

منبع:

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظرات

نظرات (0)

اولین نظر را شما ارسال کنید.

ارسال یک نظر

کد امنیتی

لطفا چند لحظه صبر کنید

چند خبر دیگر