سه شنبه 29 اسفند 1402، 19 March 2024

تبلیغات
خورده شدن جسد یک زن در بیمارستان رازی رشت
خورده شدن جسد یک زن در بیمارستان رازی رشت
  • 7 سال و 4 ماه قبل - 19 آذر 1395 ساعت 16:42
  • تعداد بازدید: 1788

خورده شدن جسد یک زن در بیمارستان رازی رشت

به گزارش آذربایجان ،یک شهروند رشتی می‌گوید: مسئولان بیمارستان رازی رشت به علت کمبود کمد‌های مخصوص نگهداری جسد در سردخانه این بیمارستان، جسد خواهرش را در کف زمین سردخانه گذاشته اند که این امر موجب شد که موش بخشی از جسد را زخمی و بخورد.

علی غفرانی مدعی شد که موش بخشی از گوش ها، صورت و دستان خواهر ۴۹ ساله اش را که جمعه گذشته به علت بیماری در بیمارستان رازی رشت درگذشت خورده است.

وی افزود: مسئولان بیمارستان رازی به علت کمبود کمد‌های مخصوص نگهداری جسد در سردخانه این بیمارستان ، جسد خواهرش را در کف زمین سردخانه گذاشته اند که این امر موجب شد که موش بخشی از جسد را زخمی و بخورد.

شهروند رشتی با بیان اینکه جسد خواهرش بعد از طی مراحل قانونی دیروز دفن شد تصریح کرد: کارشناسان اداره کل پزشکی قانونی گیلان هم به مشکوک بودن زخم‌های صورت و دستان جسد خواهرم اذعان کردند.

رئیس بیمارستان رازی رشت نیز امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت : تیم ویژه ای برای بررسی علل زخم‌های موجود در جسد زن ۴۹ ساله رشتی تشکیل شده است.

دهنادی مقدم افزود: اظهار نظر در خصوص این مساله منوط به بررسی دقیق کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی و پزشکی قانونی است.

مدیرکل پزشکی قانونی هم با بیان اینکه زخم‌های موجود در صورت ، دستان و گوش‌های جسد این زن مشاهده شده و مشکوک است گفت: کارشناسان این اداره کل در حال بررسی موضوع هستند.

مهدی قربانی افزود: صحت و یا عدم صحت ادعای خانواده زن فوت شده در خصوص حمله موش‌ها به جسد در مراجع قضایی ذیربط پیگیری خواهد شد.

موضوع در دست بررسی است

مدیر رسانه و شبکه‌های اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان گفت: ادعای خانواده ای مبنی بر جویده شدن جسد متوفی آنان در بیمارستان رازی رشت، در دست بررسی است.

طلعت کاویانی غروب چهارشنبه افزود: از آنجایی که رعایت موازین اخلاقی یکی از ارزش‌های مورد توجه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان است، به همین منظور، تیمی برای بررسی صحت و عدم صحت این ادعا در این دانشگاه تشکیل شده است.

وی گفت: مردم و خانواده متوفی مطمئن باشند که نتایج بررسی‌های به عمل آمده توسط تیم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان، در اسرع وقت به اطلاع آنان خواهد رسید.

کاویانی گفت: خانواده متوفی در رشت پس از چند ساعت از تحویل گرفتن جسد زنی ۴۹ ساله، به بیمارستان رازی رشت مراجعه و ادعا کردند که جسد متوفی آنان توسط موش زخمی و جویده شده است.

توسط: مدیر

منبع:

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظرات

نظرات (0)

اولین نظر را شما ارسال کنید.

ارسال یک نظر

کد امنیتی

لطفا چند لحظه صبر کنید