سه شنبه 29 اسفند 1402، 19 March 2024

تبلیغات
عاقبت مرده ای که زنده شد و از گورستان به خانه‌اش بازگشت چه شد؟
عاقبت مرده ای که زنده شد و از گورستان به خانه‌اش بازگشت چه شد؟
  • 7 سال و 4 ماه قبل - 22 آذر 1395 ساعت 09:25
  • تعداد بازدید: 1680

عاقبت مرده ای که زنده شد و از گورستان به خانه‌اش بازگشت چه شد؟

یک مرد که مرده بود در قبرستان زنده شد و با پوشیدن لباس به خانه بازگشت.

چند روز قبل جنازه مردی به نام محمد از اهالی قریه دربرند لوشان که به علت نامعلومی ‌فوت کرده بود برای دفن به گورستان حمل شد ولی موقعی که بستگانش می‌خواستند جنازه را در قبر بگذارند، مرده زنده شد و از گورستان به خانه‌اش بازگشت!
 
به گزارش بازار آذربایجان،طبق اظهار بستگان محمد تا موقعی که جنازه به غسالخانه و از آنجا به گورستان حمل شد، هیچ‌گونه آثار حیات در آن دیده نمی‌شد ولی وقتی که بستگانش با گریه و شیون جنازه را به طرف قبر حرکت دادند و می‌خواستند آن را به خاک بسپارند، ناگهان مرده حرکتی کرد و فریاد زد «من زنده‌ام، بی‌جهت گریه نکنید» و متعاقب آن از جای خود بلند شد...!
 
در این موقع عده‌ای که در آنجا حضور داشتند از شدت ترس پا به فرار گذاشتند و به سرعت از آن حوالی دور شدند ولی سرانجام چند نفر از بستگان محمد به خود جرات دادند، کفن مرده زنده شده! را باز کردند و به او لباس پوشاندند و به خانه‌اش بردند ولی چهار ساعت بعد، مجددا محمد که زندگی دوباره‌ای یافته بود درگذشت و با انجام تشریفات لازم به خاک سپرده شد! موضوع جالب این‌که پس از مرگ مجدد محمد بستگانش به هیچ وجه حاضر نبودند جنازه‌اش را دفن کنند و انتظار داشتند یک مرتبه دیگر زنده شود. حتی مدتی هم از دفن جنازه خودداری کردند ولی دیگر مرده زنده نشد و جنازه مدفون گردید.

توسط: مدیر

منبع:

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظرات

نظرات (0)

اولین نظر را شما ارسال کنید.

ارسال یک نظر

کد امنیتی

لطفا چند لحظه صبر کنید