شنبه 1 اردیبهشت 1403، 20 April 2024

تبلیغات
رفع مشکل نرم افزار تیم ویور TeamViewer و دانلود برنامه جایگزین AnyDesk
رفع مشکل نرم افزار تیم ویور TeamViewer و دانلود برنامه جایگزین AnyDesk
  • 6 سال و 2 ماه قبل - 28 اسفند 1396 ساعت 20:05
  • تعداد بازدید: 4016

رفع مشکل نرم افزار تیم ویور TeamViewer و دانلود برنامه جایگزین AnyDesk

نرم افزار محبوب تیم ویوور TeamViewer در سال های اخیر با برقراری اتصال دو رایانه به صورت آسان باعث شده بود افراد و شرکت های نرم افزاری و سایر شرکت ها از این نرم افزار استفاده کنند. اما در چند روز قبل شاهد بودیم که این نرم افزار آلمانی ای پی های ایران را بلاک کرده تا در کشور ایران دیگر امکان استفاده از این نرم افزار وجود نداشته باشد.

 

https://www.bazarazerbaijaan.com


هر چند بعد از توافق نامه برجام باعث شده بود که تحریم های نرم افزاری از بین رود ، اما این مهم محقق نشده و مشکلاتی به وجود امده.
اما جای نگرانی در این زمینه تقریبا وجود ندارد چون به روش های های مختلف میتواند این مشکل را حل کرد.
در اولین روشی که به نظر میرسد میتوان از آن استفاده کرد . استفاده از فیلتر شکن است . با این کار از یک ip دیگر استفاده کرده و مشکل رفع میگردد.
اما خیلی ها به دلایل مختلف من الجمله کند شدن سرعت ، عدم امنیت اطلاعات و … قادر به استفاده ار فیلتر شکن نبود
شما می توانید برای این موضوع از سایر نرم افزار های اتصال دو کامپیتور از طریق اینترنت و راه دور استفاده کنید.
شاید برایتان جالب باشد که هم تعداد این نرم افزار ها زیاد است و هم برخی از انها به مراتب از نرم افزار تیم ویوور قویی تر و سادتر هستند
 

از آن جایی که TeamViewer به عنوان یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین نرم افزار های مدیریت سیستم از راه دور، اخیراً دسترسی کاربران ایرانی را برای استفاده از این نرم افزار مسدود ساخته است لذا کاربران ایرانی به دنبال جایگزین های مناسب این نرم افزار استفاده هستند.

 

راه حل نرم افزاری جامع و کامل است که می تواند به عنوان ابزاری مناسب برای برقراری ارتباط از راه دور با کامپیوترهای دیگر به منظور اتصال به سیستم و ایجاد دسترسی به برنامه ها، پوشه ها، فایل ها و … مورد استفاده قرار گیرد. کاربرانی که از برنامه Remote Desktop ویندوز برای ارتباط با سیستم های دیگر استفاده می کنند مرتباً از سرعت پایین و خسته کننده بودن این برنامه شکایت دارند از این جهت توسعه دهندگان AnyDesk تلاش نموده اند تا نرم افزاری با عملکردبهتر هنگام کار با سخت افزارهای جدید، ارائه دهند. به عنوان مثال از کدک ویدئویی جدیدی با نام DeskRT برای عملکرد بهتر در کار با رابط های کاربری گرافیکی، استفاده نموده اند.
AnyDesk سریعترین نرم افزار کنترل از راه دور دسکتاپ (remote desktop) موجود است و این اجازه می دهد تا کاربردهای جدیدی داشته باشد که با نرم افزار دسک تاپ از راه دور فعلی امکان پذیر نیستند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار AnyDesk:

– جایگزینی مناسب برای نرم افزار محبوب TeamViewer
– انتقال 60 فریم در هر ثانیه از طریق شبکه های لوکال و ارتباطات اینترنتی
– حداقل تاخیر ممکن در ارتباطات از طریق اینترنت و تاخیر کمتر از 16 میلیون ثانیه در شبکه های محلی
– استفاده مناسب از پهنای باند در دسترس
– کنترل یک یا چند کامپیوتر از راه دور

https://www.bazarazerbaijaan.com

– دسترسی بدون دردسر به کامیپوتر شخصی خود از هر مکانی
– قابلیت اطمینان بالا
– به اشتراک گذاری محتویات حافظه کیپبورد بین دو سیستم
– و …

توسط: مدیر

منبع: رایان طب

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نظرات

نظرات (0)

اولین نظر را شما ارسال کنید.

ارسال یک نظر

کد امنیتی

لطفا چند لحظه صبر کنید

چند خبر دیگر
اخبار و خواندنی ها
راه حل نرم افزاری جامع و کامل است که می تواند به عنوان ابزاری مناسب برای برقراری ارتباط از راه دور با کامپیوترهای دیگر به منظور اتصال به سیستم و ایجاد دسترسی به برنامه ها، پوشه ها، فایل ها و … مورد استفاده قرار گیرد. کاربرانی که از برنامه Remote Desktop ویندوز برای ارتباط با سیستم های دیگر استفاده می کنند