پنج شنبه 9 فروردین 1403، 28 March 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 1821

توليد كننده ديوارپوش

استون پلاست توليد كننده نسل جديد ديوارپوش ها، قرنيزها،ابزار و زهوارهاى PVC طرح سنگ با فناورى نانو

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

-

تاریخ ارسال:

30 مهر 1397 ساعت 12:20

تاریخ انقضا:

30 آبان 1403

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

استون پلاست مفتخر است که به عنوان اولین و تنها تولید کنند  پیشرو در ارائه انواع پنل های دیواری، سقفی و پروفیل با طرح و بافت گونه های مختلف سنگ های ساختمانی،  همچنین ابزار ها و زهوارهای آلومینیومی مکمل بصورت کاملاً تخصصی نیاز مشتریان گرامی را برآورده سازد. در تولید خانواده محصولات استون پلاست سعی شده است که با اکتفا به  آخرین تکنولوژی روز دنیا، صنعت پلیمر و طراحی های کاربردی و شکیل  پاسخگوی نیاز کلیه فضاها از جمله فضاهای اداری، بیمارستان ها، هتل ها، رستوران ها، مراکز خرید  و همچنین  فضاهای مسکونی باشیم.

هدف ما ارائه محصولاتی با کیفیت و طول  عمر بالا، دوستدار محیط زیست و البته قیمت بسیار مناسب در مقایسه با گونه های طبیعی سنگ های ساختمانی و ابزار های سنگی می باشد.
در صورتی که پس از چندین سال خرید و نصب کلیه محصولات استون پلاست، مجدداٌ تمایل به تغییر دکوراسیون با استفاده از پانل ها، دیوارپوش ها، کف پوش ها، ابزارها و قرنیزهای جدید و به روز شده استون پلاست را دارد، فقط کافیست با پرداخت مبلغ مابه التفاوت قیمت مصوب جدید (به روز) نسبت به قیمت قبل (با ارائه فاکتور خرید قبلی) و همچنین باز پس دهی محصولات قدیمی (دیوارپوش ها، قرنیزها و غیره . .) محصولات جدید را دریافت نمایید.
 


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
09126054671

مقاوم سازی ساختمانها...

------

مته M.T.B

09334751029

گروه طراحان معماران ...