شنبه 8 اردیبهشت 1403، 27 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 2091

تولید کننده مفتول کلاف و شاخه گالوانیزه و سیاه و مسوار

تولید و عرضه مفتول کلاف و شاخه گالوانیزه و سیاه ، مسوار ، اسیدشور و سیم خاردار تولید سیم مفتول آرماتوربندی،سیم رابیتس،سیم اسکوپ،سیم مسوار،سیم حرارتی،سیم خاردار خطی ، سیم خاردار سوزنی

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

5 مهر 1399 ساعت 12:09

تاریخ انقضا:

30 آبان 1403

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

تولید و فروش مفتول کلاف و شاخه در تهران 

تولید کننده انواع مفتول کلاف و شاخه از جنس مفتول سیاه،گالوانیزه،اسیدشور،مسوار  که ازضخامت 0/5 میلیمتر تا 5 میلیمتر قابل تولید می باشد. 
تولید سیم مفتول آرماتوربندی در تهران
تولید سیم رابیتس قیمت مناسب
تولید کننده سیم اسکوپ
تولید کننده سیم مسوار
تولید کننده سیم حرارتی 
تولید کننده مفتول گالوانیزه 
تولید کننده مفتول بسیارنرم فابریک
تولید کننده سیم اسیدشور
تولید کننده سیم رابیتس
تولید و عرضه سیم رابیتس بندی
تولید و عرضه توری با قیمت مناسب
تولید سیم خاردار قیمت مناسب                     
تولید کننده انواع مفتول سیاه پخته                
قیمت توری و مفتول گالوانیزه
سیم گالوانیزه با قیمت مناسب
تولید کننده سیم خاردار خطی
تولید کننده سیم خاردار سوزنی


کارخانه تولید انواع مفتول

آیا به دنبال یک تامین کننده قابل اعتماد برای نیازهای فولادی خود هستید؟
آیا به دنبال موادی از جمله مفتول کلاف و شاخه گالوانیزه و سیاه، مسوار، اسیدشور و سیم خاردار می‌گردید؟ 
شرکت با سال ها تجربه در زمینه تولید فولاد و مشتقات آن، آماده است تا نیازهای شما را برآورده کند. 


مفتول کلاف و شاخه گالوانیزه و سیاه از محصولات ماست که با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و تجهیزات دقیق تولید می‌شوند. این محصولات با دقت بالا قابل استفاده در صنایع فلزی و ساختمانی می‌باشند. 


همچنین، مسوارهای ما از قبیل انواع مسوارهای مرغوب و با کیفیت برای نیازهای شما تولید می‌شوند. با در نظر گرفتن استانداردهای بین‌المللی صنعت فلزات، مسوارهای ما به‌راحتی قابل استفاده در صنعت‌های پیچ و مهره، سازه‌های فلزی و زمینه‌های مختلف دیگر می‌باشند.


در صورتی که به دنبال سیم خاردار با کیفیت و دوام هستید، ما نیز در این زمینه حرف اول را می‌زنیم. سیم خاردار تولید شده توسط ما، مقاوم و پر قدرت بوده و برای استفاده در صنایع ساختمانی، محیط‌های صنعتی و زیرساخت‌های زیبایی می‌تواند بکار رود. 


همچنین، اسیدشورهای تولید شده توسط ما، دارای طول عمر بالا و استحکام بیشتری نسبت به محصولات همپوشانی بوده و برای استفاده در تاسیسات صنعتی و ساختمانی مناسب هستند.
شرکت فولاد صنعت با تمرکز بر کیفیت و نیازهای مشتریان، اطمینان می‌دهد که محصولات ما بهترین عملکرد را در برابر شرایط سخت صنعتی ارائه می‌دهند. 
با تیم ما تماس بگیرید و از قیمت‌های رقابتی و محصولات با کیفیت ما استفاده کنید. شرکت فولاد صنعت در خدمت شماست!


تولید سیم مفتول آرماتوربندی در تهران

سیم مفتول آرماتور بندی یا همان "آرماتور بندی مفتول" یک روش است که در ساخت و سازهای بتن آرمه استفاده می‌شود. در این روش، سیم‌های فولادی مفتول به صورت مداوم در اطراف و داخل بتن قرار می‌گیرند تا قوت کششی و انعطاف‌پذیری را به سازه بتنی بدهند.


کاربرد اصلی سیم مفتول آرماتور بندی در سازه‌های بتن آرمه و سازه‌های بتنی است. با استفاده از این روش، می‌توان استحکام و مقاومت سازه را بهبود داده، از ترک خوردگی و نفوذ آب به سازه جلوگیری کرد و استحکام بتن را در برابر نیروهای فشاری و کششی افزایش داد.


علاوه بر این، سیم مفتول آرماتور بندی می‌تواند در ساخت و سازهایی مانند سد، پل، پی، دیوار برشی و تونل استفاده شود. همچنین، در برخی صنایع مانند صنعت نفت، گاز و پتروشیمی نیز از سیم مفتول آرماتور بندی برای تثبیت لوله‌ها و سیستم‌های لوله‌کشی استفاده می‌شود.


تولید سیم خاردار خطی و سوزنی

سیم خاردار یک نوع سیم است که روی آن خارهای کوچکی قرار دارد. این خارها معمولاً از فلزی مانند آهن یا فولاد ساخته شده‌اند و بر روی سیم با یک فاصله منظم قرار می‌گیرند.

کاربردهای سیم خاردار عموماً در صنایع مختلف و حوزه‌های مختلفی از جمله باغبانی، بافتنی‌ها، نمد کاری، آرایشی و بهداشتی و حتی در شبکه‌های نامرئی برای جلوگیری از ورود حیوانات تا حفاظت از اموال به کار می‌رود. همچنین، سیم خاردار می‌تواند در حلقه‌زنی و بسترسازی انواع طرح‌ها و هنرهای حرفه‌ای مورد استفاده قرار گیرد. با توجه به خواص سختی و مجموعه خارها، سیم خاردار می‌تواند به عنوان یک راه‌حل مؤثر برای حفاظت، مرزبندی و جلوگیری از نفوذ و ورود باشد.


آماده عقد قرارداد با ارگان های دولتی جهت تامین مش مورد نیاز
ارسال نمونه
مشاوره رایگان
ارسال به شهرستان
قیمت به صورت عمده


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
09334751029

گروه طراحان معماران ...

اخبار و خواندنی ها
تولید و عرضه مفتول کلاف و شاخه گالوانیزه و سیاه ، مسوار ، اسیدشور و سیم خاردار تولید سیم مفتول آرماتوربندی،سیم رابیتس،سیم اسکوپ،سیم مسوار،سیم حرارتی،سیم خاردار خطی ، سیم خاردار سوزنی موارد استفاده از توری فایبرگلاس 45 گرمی: جهت زیر سازی کفپوش های اپوکسی روی تيرآهن در فصل مشترک با مواد پر کننده ديگر.