جمعه 31 فروردین 1403، 19 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 816

تولید توری مش جوشی و فنس

تولید و فروش توری مش ، توری مش جوشی ، مش و توری، توری جوشی گالوانیزه، توری جوشی رولی تولید کننده انواع توری مش و فنس گالوانیزه ارزان در تهران بورس و مرکز تولید و ساخت توری مش و گریتینگ و سیم آرماتور

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

15 شهریور 1400 ساعت 14:59

تاریخ انقضا:

30 مهر 1404

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

تولید کننده انواع توری مش گالوانیزه و گریتینگ و سیم آرماتور

تولید مش،تولید توری مش جوشی،مش و توری،توری جوشی گالوانیزه،توری جوشی رولی را می توان از تولیدات مهم شرکت نام برد.

مش جوشی(شبکه پیش جوش فولادی) سبک و سنگین و همچنین تولید انواع توری جوشی رولی تولید و واردات انواع آن با مفتول گالوانیزه گرم (از نمونه داخلی) می باشد که ازضخامت مفتول  سایز  1 الی 2 میلیمتر(نمونه های رولی) و از 5/2 الی 12 میلیمتر به صورت برگی تولید می شود که در چشمه های مختلفی تولید می گردند.

تولید فنس ها با کاربرد در محوطه سازی و مرتع که هم به صورت فنس نرده ای و هم به صورت فنس بافی و هم فنس هایی با روکش PVC در این شرکت تولید و روانه بازار می گردد.توری فنس نیز با استفاده از پیشرفته تریت دستگاهای بافت ،تولید و روانه بازار در سایز ها و چشمه های مختلف تولید می گردد.

شرکت با بیش از دوازده سال تولیددر بخش تولیدو فروش محصولات و فرآورده های صنایع مفتولی افتخارهمکاری با مشتریان محترم را داشته باشد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر و قیمت ها با ما تماس حاصل فرمائید.
 

توری مش چیست ؟

توری مش یا مش فلزی که در لاتین به آن WELDED WIRE MESH نیز می گویند ، نوعی از توری مفتولی است که از اتصال میلگردهای فولادی به حالت موازی  یا پارالل به صورت تار و پودی ( طول و عرضی ) با زاویه قائمه نسبت به همدیگر به وجود می آید و نحوه اتصال میلگردهای به این صورت است که میلگردهای افقی روی میلگرد های عمودی قرار گرفته و به وسیله جوش نقطه ای (Spot welding ) محلهای تقاطع آنها با هم جوش می شود و این مساله سبب می شود که میلگردهای افقی و عمودی حرکت نکنند و لق نزنند ، در نتیجه ورق تولید شده مش دارای استحکام بالایی می باشد . این محصول بی نظیر در بازار با نامهای مستعار دیگری نیز در بازار نام برده می شود از قبیل : شبکه پیش جوش ، توری شبکه فولادی ، مش فولادی ، شبکه میلگردی ، مش میلگرد و …. ولی متداول ترین نام آن مش است .
به این محصول مشهور و پرطرفدار در دنیا مش مهندسی یا Engineering Mesh  نیز گفته می شود و نام اختصاری آن BRC MESH  می باشد . دلیل اصلی استقبال مهندسین از این محصول ، استحکام و تنوعی است ، که دارد . در کل متریال مهندسی کمی وجود دارد که بتواند با مش رقابت کند . توری مش یک محصول خاص است که به طور گسترده و مشخص در زمینه های مختلف صنعتی ، ساختمان سازی و کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد .
 

مزایای توری مش :

استفاده عمده توری مش فلزی در صنعت ساختمان جهت مسلح کردن بتن است  که بیشترین فروش مش فلزی نیز در همین زمینه است . بتن در تنش های کششی ضعیف است بنابراین استفاده از مش بازده استحکامی بتن را افزایش می دهد و آن را از نظر کششی تقویت می کند . توری مش به علت شکل هندسی و مقاومت شبکه ای بالایی که دارد می تواند سبب تسریع عملیات ساخت و ساز شود و در مصرف هزینه ، زمان و میلگرد صرفه جویی خوبی به عمل آید . این محصول فوق العاده به نسبت خدمتی که انجام می دهد دارای قیمت مقرون به صرفه ای است و تهیه آن از بازار آسان است . توری مش ریز نیز اغلب جهت استفاده در پانهای سه بعدی و داخل یونولیت به کار می رود . هر چند که موارد مصرف دیگری نیز دارد .
شیت یا ورقه تولید شده مش پاره نمی شود ،  اتصال به وسیله جوش نقطه ای در محلهای تقاطع استحکام فوق العاده ای به این محصول بخشیده است .
 

کاربرد توری مش :

مش فلزی به طور گسترده در بخشهای کشاورزی ، صنعتی ، حمل و نقل ، باغداری ، غذا ، معدن ، حصار کشی ، دکوراسیون وسایر صنایع کاربرد وسیع دارد به طور مثال در ساخت و سازهای معماری  استفاده عمده ای در تونل سازی ، سیلو سازی ، کف سازی ، کانالهای آب و … دارد . از این محصول می توان به عنوان  دیوار یا حصاری محکم و مطمئن استفاده کرد که دارای دوام و استحکام طولانی بوده و قابل اطمینان است . داشتن چشمه های مربع شکل در آن سبب می شود تا تهویه هوا به راحتی صورت گیرد و در صورت آتش سوزی مسیر آب را مسدود نمی کند لذا جهت محافظت از حیوانات نسبتا بزرگ نیز مناسب است .
 

تولید توری مش :

توری مش معمولاً به صورت ورقه یا شیت (Sheet ) با ابعاد ۶ متر در ۲٫۲۰ متر تولید می شود . نوع متریال به کار رفته به عنوان تار و پود در این محصول می تواند از نوع مفتول سیاه پرکربن ، مفتول گالوانیزه یا استنلس استیل باشد . میلگردهای به کارفته در مش می تواند میلگرد ساده یا   آجدار با اندازه های ۶ ، ۸ ، ۱۰ و ۱۲ میلیمتری باشد . چشمه ها یا سوراخهای موجود در مش به شکل مربع بوده و دارای ابعاد حدود  ۱۰*۱۰ ، ۱۵*۱۵ ، ۲۰*۲۰ ، ۲۵*۲۵ و ۳۰*۳۰ می باشند .استفاده از میلگرد فولادی پرکربن سرد جهت تولید مش سبب می شود که این محصول دارای انعطاف نباشد . دستگاه های تولید کننده مش دستگاه های بسیار دقیقی هستند چون رعایت دقیق فاصله میلگردها از همدیگر و کیفیت بالای جوشکاری از نکات حیاتی در تولید مش است .
 

قیمت توری مش :

قیمت توری مش فلزی نیز مانند بسیاری از توری های مفتولی به یکسری از عوامل بستگی دارد که در ذیل به تعدادی از آنها اشاره می کنیم :

*ضخامت مفتول به کار رفته

*اندازه چشمه به کار رفته

*نوع مفتول آهن از نظر ساده یا آجدار بودن

*نوع پوشش از نظر سیاه ، گالوانیزه یا استیل بودن

*حجم و زمان مورد نیاز جهت تولید سفارش

*نوع یا برند میلگرد به کاررفته در توری مش فلزی


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر