پنج شنبه 9 فروردین 1403، 28 March 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 619

دستگاه تیرچه صنعتی خراسان جنوبی

تیرچه استاندارد دستگاه تولید تیرچه صنعتی گیربکسی فروش دستگاه تیرچه استاندارد در بیرجند قائن طبس فردوس نهبندان بشرویه سرایان سربیشه اسلامیه حاجی آباد خوسف قهستان

نام و نام خانوادگی:

آزمون

موقعیت:

تهران_خراسان جنوبی

تاریخ ارسال:

11 مهر 1400 ساعت 15:25

تاریخ انقضا:

30 آبان 1403

تلفن تماس:

02176300730

موبایل:

09126105540

پست الکترونیکی:

-

ویدئو:

آدرس:

دفتر: تهران، خیابان جمهوری، مابین چهارراه استانبول و چهارراه سی تیر، پلاک ۴۳۳ طبقه دوم کارخانه: تهران، دماوند، ۴کیلومتربعد از پلیس راه گیلاوند، جاده گیلان، شهرک صنعتی دماوند۲

متن آگهی

دستگاه تیرچه صنعتی خراسان جنوبی

تیرچه‌های سفالی و بتنی تا بیش از ۴۰ درصد ارزانتر می باشد . هم اکنون در کشورهای اروپایی و آمریکایی به دلیل کمبود فولاد و صرفه جویی اقتصادی استفاده از تیرچه‌های پیش تنیده رواج بیشتری دارد.

کاهش مصرف بتن تا ۴۰ درصد کمتر از تیرچه‌های کرومیت و سفالی : با توجه به پرشدن جان تیرچه های پیش تنیده در کارخانه ، در هنگام بتن ریزی سقف ها در محل پروژه در حدود ۴۰ درصد مصرف بتن کاهش می یابد .

کاهش قیمت بلوک های مصرفی در تیرچه های پیش تنیده : به علت ارتفاع کمتر تیرچه‌های پیش تنیده نسبت به تیرچه کرومیت و تیرچه‌سفالی که در حدود ۱۳ و ۱۵ سانتیمتر می باشد به جای استفاده از بلوک هایی با ارتفاع ۲۵ سانتیمتر ، می توان از بلوک هایی با ارتفاع کمتر ( به شرط فشردگی و استحکام بیشتر بلوک یونولیت در هنگام بتن ریزی ) استفاده نمود.

کاهش وزن فولاد فونداسیون و سازه : با در نظر گرفتن وزن کمتر سقف های اجرا شده بوسیله تیرچه‌های پیش تنیده ، در زمان طراحی و محاسبات از مصرف فولاد در سازه کاسته می شود .

اجرای تیرچه پیش تنیده در سازه بتنی

سرعت اجرا : کاهش قابل ملاحظه زمان اجرای سقف با استفاده از تیرچه پیش تنیده . با هماهنگی های لازم می توان زمان تخلیه تیرچه‌ها و انتقال تیرچه ها به طبقات را در یک زمان قرارداده تا توسط جرثقیل تیرچه‌ها مستقیما از ماشین حمل کننده به طبقات انتقال داده شده و توسط پیمانکار در داخل پوترهای سازه های بتنی و یا پل های سازه های فلزی قرار گیرد . همزمان با نصب تیرچه‌ها مرحله بلوک گذاری و نصب آرماتورهای افت و حرارت و کلاف های عرضی نیز قابل اجرا می باشد. ( در یکی از پروژه های اجرا شده در وردآورد تهران ، با ۸ نفر نیروی کار ، در یک روز کاری ۵۰۰ متر مربع سقف آماده بتن ریزی شده است .)

عدم نیاز به جک در زیر تیرچه‌های کوچک و استفاده از جک کمتر در دهانه های بزرگ ، همچنین امکان استفاده از مش های پیش ساخته فولادی به جای میلگردهای افت و حرارت نیز بر سرعت اجرای سقف ها می افزاید.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
------

سرب، شیشه سربی، ملزو...