چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403، 24 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 1423

نماینده فروش افراتاب و آلتون لاله زار

نماینده رسمی خرید و فروش لامپ ، پنل و پروژکتور افراتاب نماینده فروش لامپ و پنل آلتون در تهران نماینده فروش لامپ و چراغ کم مصرف 4m بورس خرید و فروش محصولات افراتاب و آلتون و 4m

نام و نام خانوادگی:

کرمی

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

3 خرداد 1401 ساعت 16:25

تاریخ انقضا:

31 اردیبهشت 1403

تلفن تماس:

02166718013

موبایل:

09125841454

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

ویدئو:

آدرس:

تهران - لاله زار نو - بالاتر از چهار راه تقوی - نبش کوچه معمار مخصوص - پلاک 629

متن آگهی

نماینده فروش افراتاب و آلتون


نمایندگی فروش افراتاب و آلتون و 4m در تهران

شرکت افراتاب تولید کننده لامپ های ال ای دی و پنل هایه روکار و توکار و پرژکتور و چراغ خیابانی
شرکت التون رای تولید کننده پنل های اس ام دی گرد و مربع در سایز های مختلف از ۱۰×۱۰ تا ۶۰×۶۰ و تولید چراغ هایه لاینری توکار و روکار پرژکتور و چراغ هایه خیابانی
 

شرکت صنایع الکترونیک افراتاب در سال 1377 بر اساس اعتقاد به کار گروهی و استفاده از ظرفیتهای فراوان بومی تأسیس گردید و تا سال 1401 یکی از ۳ تأمین کننده برتر محصولات روشنایی کشور می باشد. امروز ۲۳ سال از تاسیس افراتاب میگذرد و بهانه ایست برای یادآوری تلاشهای بی وقفه همه همکارانی که در این 24 سال کمک کرده اند تا این شرکت به موقعیت فعلی رسیده و با درک صحیح از نیازهای مشهود و غیر مشهود مشتریان و با تأکید بر ارائه بهترین و خلاقانه ترین محصولات و خدمات با رویکردی کاملا مشتری محور و با تعهد کامل به ارزشهای درون سازمانی در راستای رسیدن به چشم انداز سازمان گام بر می داریم.


افراتاب در روشنایی اولین شرکت ایرانی است که با شعار محصول با کیفیت تولید کنیم تا همه ایرانی بخرند وارد گود رقابت گردید و در اویل دهه نود به ورطه ورشکستگی کشانده شده است.
واردات بی رویه بدون نظارت کیفی و غیر استاندارد تنها منجر به ایجاد بازار ریال محور و فاقد کیفیت می گردد.
اوایل دهه نود هر الکتریکی که ۱۰۰ میلیون تومان سرمایه داشت می توانست به صورت قانونی یک کانتینر لامپ بی نام و نشان از چین وارد نماید، در مدت فقط ۴ سال بیش از ۲۳۰ برند ناشناخته لامپ در ایران عرضه شده است.


محصول جدید صنایع الکترونیک افراتاب

لامپ‌ ال ای دی PL افراتاب با پایه 2G11 و ابعاد استاندارد که در توان 18 وات تولید می‌شود، بهترین گزینه برای جایگزینی با لامپ‌های FPL سنتی است. توزیع یکپارچه روشنایی، ثابت بودن رنگ بدنه با گذشت زمان، مقاومت بالا و ضد ضربه بودن تیوب از ویژگی‌های لامپ‌ FPL می‌باشد. صرفه جویی در انرژی مصرفی ، هزینه های نگهداری پایین و طول عمر بیشتر نسبت به لامپ‌های فلورسنت ، این لامپ‌ها را به بهترین گزینه برای روشنایی عمومی تبدیل می‌کند.


مزایا
• 50% صرفه جویی بیشتر نسبت به لامپ‌های کم مصرف
• دارای طول عمر بیش از ۲۵۰۰۰ ساعت
• بدون اشعه ماوراء بنفش (UV) و مادون قرمز (IR)
• کیفیت بالای اجزای الکترونیکی
• بدون چشمک و  سوسو زدن (flicker free) و کاهش خستگی چشم
• استفاده از مواد قابل بازیافت با کیفیت بالا و سازگار با محیط زیست
• قابلیت نصب آسان
• استفاده از تکنولوژی روشنایی LED
• کیفیت بالای بدنه و دیفیوزر (عدم تغییر رنگ بدنه با گذر زمان، پخش نور یکنواخت)


کاربردها :
• خانه
• هتل و رستوران
• بیمارستان و مراکز آموزشی
• فروشگاه
• دفتر کار


آيا خريد لامپ LED با قيمت بالاتر نسبت به لامپ کم مصرف داراي صرفه اقتصادي است ؟ 

لامپ LED از آغاز فرآيند تجاري شدن تا کنون مدام در حال پيشرفت بوده و هر روز شاهد عرضه يک محصول جديد با فناوري بالاتر در اين حوزه هستيم و با گذشت زمان قيمت عرضه اين محصولات نه تنها افزايشي نداشته بلکه با کاهش قيمت نيز روبرو بوده است. همچنین دو برتري مهم فناوري LED نسبت به فلورسنت طول عمر بالاتر و مصرف انرژي پايين تراست. اما آيا با وجود اين مزيتها، خريد يک لامپ LED با قيمت بالاتر نسبت به لامپ کم مصرف از لحاظ اقتصادي توجيه پذير است؟ در پاسخ بايد ديد وضعيت لامپهاي LED نسبت به مشابه کم مصرف از نظر مصرف انرژي و طول عمر چگونه است.


يک لامپ LED مرغوب در مقايسه با لامپ کم مصرفي که به همان اندازه نوردهي دارد تا 40 درصد مصرف برق کمتری دارد. معني ساده تر اين جمله آن است که با توجه به ميزان مصرف برق چنانچه يک لامپ LED را با قيمتي 40 درصد بالاتر از مشابه کم مصرف خريداري نماييم باز هم از نظر اقتصادي متحمل زيان نشده ايم.


ويژگي دوم لامپ هاي LED که مربوط به طول عمر بسيار بالاي آنها نسبت به مدلهاي کم مصرف است کفه  ترازوي صرفه اقتصادي را بصورت کامل به طرف اين سري از لامپها سنگين ميکند. مثلا اگر در بدترين وضعيت طول عمر يک لامپ LED را تنها 3 برابر طول عمر يک لامپ کم مصرف مشابه در نظر بگيريم آن وقت حتي اگر قيمت لامپ LED سه برابر مشابه کم مصرف هم باشد باز هم خريد لامپ LED مقرون به صرفه تر خواهد بود چرا که به ميزان 40 درصد مصرف برق پايينتري دارد.


آنچه در حال حاضر رخ داده، آن است که قيمت لامپهاي LED روز به روز در حال کاهش و بازده نوري آنها در حال افزايش است. در بسياري از مدلها نيز در حال حاضر تفاوت قيمت بسيار اندکي بين لامپ LED و مشابه کم مصرف آن است که اين مساله مي تواند منجر به تمايل بيشتر مصرف کنندگان به انتخاب لامپ LED به جاي لامپ کم مصرف گردد.
 

نماینده فروش افراتاب و آلتون


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر