جمعه 7 اردیبهشت 1403، 26 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 1577

سرویس آسانسور شمال و شرق تهران

خدمات تعمیر آسانسور در تمام نقاط شمال و شرق تهران رفع خرابی آسانسور در شمال و شرق تهران سرویس و نگهداری آسانسور در نیاوران قیطریه تجریش فرمانیه ، خاوران افسریه مسعودیه پیروزی رسالت تهرانپارس

نام و نام خانوادگی:

مهندس رفیعی

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

13 مرداد 1399 ساعت 16:24

تاریخ انقضا:

30 آبان 1410

تلفن تماس:

02146130971

موبایل:

09125376268

پست الکترونیکی:

kgmelevator@gmail.com

ویدئو:

آدرس:

تهران، بزرگراه آیت اله سعیدی، خیابان جی، پلاک 368

متن آگهی

شرکت آساسور آسمان آبی مجری خدمات آسانسور شمال و شرق تهران


شرکت آسانسور آسمان آبی با استفاده از متخصصین با تجربه خود در زمینه مشاوره، طراحی، ساخت، تعمیر و نگهداری انواع آسانسور فعالیت نموده و هدف از فعالیت این مجموعه ارائه محصولات با کیفیت و قیمت رقابتی، ارائه خدمات پس از فروش و  پشتیبانی در کمترین زمان ممکن می باشد
ما با کمک متخصصین باتجربه‌ی خود، خدمات مشاوره و طراحی انواع آسانسورهای هیدرولیکی و کششی (گیربکس روملس و گیرلس) را با بالاترین سطح کیفیت ارائه می‌دهیم.
این شرکت با در اختیار داشتن ماشین‌‌آلات مدرن در کارخانه‌ای مجهز، تولیدکننده‌ی قطعات آسانسور و انواع کابین نفربر، ماشین‌بر صنعتی، بیماربر و پانوراما به همراه تزیینات متنوع و لوکس است که خدمات پس از فروش و پشتیبانی آن نیز در سریعترین زمان ممکن انجام می‌گیرد


سرویس و نگهداری آسانسور


سرویس ماهیانه :
شامل بازدید های نوبتی آسانسور جهت آمادگی برای بهره برداری ایمن است .


نگهداری : 
 این مفهوم گستره وسیع تری را شامل می شود ، اما ب طور کلی به معنای رسیدگی به تجهیزات برای جلوگیری از خرابی و افزایش عمر مفید قطعات و عملکرد آنهاست و نیز مانع از کار افتادگی زودهنگام آنها می باشد .


خدمات بازسازی و نوسازی آسانسور شمال و غرب تهران

پذیرش نصب و راه اندازی انواع آسانسور،تعمیر و سرویس،در اسرع وقت و با قیمت مناسب
سرویس و نگهداری ادواری آسانسور
نصب و راه اندازی آسانسور
تعمیر و رفع نقص آسانسور
تولید و ساخت آسانسور
بازسازی و تزئین کابین آسانسور
قطعات و تجهیزات جانبی آسانسور
رفع خرابی آسانسور
کیفیت رمز ماندگاریست . . .🔴


اگر در آسانسور حبس شدیم چه کار کنیم!

نکته اول و مهم این است که دیوارهای کابین آسانسور در مقابل هوا ایزوله نیست و قرار نیست دچار کمبود اکسیژن شوید. پس آرام باشید و خطر خفگی را در فکر خود تقویت نکنید. توصیه اصلی به حبس‌شدگان، برقراری ارتباط با بیرون از کابین است. پس به هیچ‌وجه درصدد باز کردن درهای کابین با اهرم نباشید، چون گره کار را کور‌تر و خطر را جدی‌تر می‌کند. نگران سقوط آزاد هم نباشید، در صورت بوجود آمدن خطر سقوط سیستم ترمز اضطراری آسانسور فعال شده و این سیستم مکانیکی است و از کار نمی‌افتد. ضمن اینکه سیم بکسل‌های آسانسور دارای ضریب ایمنی بسیار بالایی هستند و امکان پاره شدنشان چیزی در حد صفر است. 
 

بعضی از کابین‌ها، تلفن اضطراری دارند، بعضی‌ها هم زنگ خطر دارند. اگر این‌ها در دسترس نبود، از موبایل استفاده کنید. اگر موبایل هم آنتن نداشت، خونسرد باشید و از روش سنتی فریاد زدن و کوبیدن به در استفاده کنید. وقتی هم گروه نجات از راه رسید، با حفظ خونسردی خود صبر کنید تا عملیات نجات انجام گیرد.
 

حفظ خونسردی باعث می‌شود که تصمیم‌های بهتری بگیرید و در غیر این صورت ممکن است کس دیگری هم توی کابین باشد که تشویش شما، او را دچار حمله قلبی کند.

 


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر