شنبه 8 اردیبهشت 1403، 27 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 1245

تولید و فروش رنگ صنعتی

تولید کننده انواع رنگ صنعتی بهترین کارخانه رنگسازی تولید رنگ تهران فروش رنگ اپوکسی ارزان فروش رنگ های صنعتی و دریایی و حفاظتی فروش رنگ های صنعتی و ساختمانی

نام و نام خانوادگی:

اکسیر پرتو الوان

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

28 مهر 1399 ساعت 13:24

تاریخ انقضا:

30 بهمن 1403

تلفن تماس:

02165422413

موبایل:

09120281258

پست الکترونیکی:

info@exirpartoalvanpaint.com

تلگرام:

آدرس:

تهران .صفادشت . شهرک صنعتی صفادشت . بلوار خرداد . خیابان 4 غربی پلاک 138

متن آگهی


کارخانه رنگسازی اکسیر پرتو الوان

شرکت اکسیر پرتو الوان با بیش از 25 سال تجربه در زمینه فروش و اجرای رنگهای صنعتی و ساختمانی در ایران و دارای نمایندگی های رسمی معتبر در سراسر ایران آمادگی دارد تجربیات و محصولات خود را جهت رضایت مشتریان ارایه نماید.
تحویل در کوتاه ترین زمان مطابق خواست مشتری اعم از نوع شید (مطابق استاندارد RAL) از جمله ویژگیهای برجسته شرکت اکسیر پرتو الوان می باشد که پیمانکاران رادر سرعت بخشیدن به پیشرفت پروژه یاری مینماید.
این شرکت با توانمندی بالا در زمینه گرد اوری اطلاعات فنی مناسب برای انواع رنگهای تخصصی مطابق نیاز مشتریان را فراهم نموده و آمادگی خود را در زمینه مشاوره واموزش قبل و بعد از فروش اعلام می نماید.


بهترین کارخانه تولید رنگ تهران :

کارخانه تولید رنگ صنعتی و ساختمانی اکسیر پرتو الوان بیش از یک دهه است که با اتکا به کیفیتی پایدار و احترام به ذینفعان، در صنعت کشور، استوار گام برداشته است. در این راستا می کوشیم که با خلق محصولاتی با کیفیت و مطابق با استانداردهای بین المللی در زمینه رنگ های ساختمانی با نام تجاری اکسیر پرتو الوان در جهت زیباسازی و پوشش سطوح داخلی و خارجی ساختمان ها جهت دستیابی به شهری زیباتر و دلنشین تر، موثر باشیم. جهت نیل به این اهداف توانسته ایم در حوزه تولید و اجرای رنگ های ساختمانی با محصولات متنوعی همچون رنگ های روغنی آلکیدی براق، نیمه براق، مات، رنگ پوشش زیرین ( آستری)، ضدزنگ ها، رنگ های استخری و روغن جلای آلکیدی در محصولات حلال پایه و همچنین رنگهای اکریلیک براق، نیمه براق، مات ، رنگهای پلاستیک و نیم پلاستیک لوکس و مکس در محصولات پایه آب، به ظرفیت سالانه تولید 14 هزار تن انواع رنگ دست یابیم.
این تنوع محصولات رنگ های ساختمانی اکسیر پرتو الوان باعث شده است که این شرکت بتواند سهم وسیعی از بازار رنگ های ساختمانی و دکوراتیو را به خود اختصاص دهد.


محصولات تولیدی رنگ اکسیر پرتو الوان :

رنگ پوشش دریایی
انواع رنگ صنعتی
رنگ ترافیکی
رنگ اتومبیلی
اسپری
تینر
رنگ ساختمانی
رنگ کوره ای
رنگ نسوز
رنگ الکیدی
رنگ چوب
با فرمولاسیون روز اروپا
کیفیت محصولات آق رنگ تضمینی و با گارانتی میباشد،مطمئن خرید کنید
هدف اصلي ما، ارایه محصول مطابق با الزامات و استانداردهاي فني و نياز مشتريان مي باشد.
جهت اطلاع از قیمتها با ما تماس بگیرید.

 

 


رنگ نیم‌ پلاستیک مات

بر پایۀ رزین PVA بعنوان رنگ رویـه و غیـرقابل شستشو، فرموله شده است. قلم‌خوری عـالی، بـدون بـو، سرعت خشـکایی، پوشـانندگی مناسب، انعطاف‌پـذيرى خوب، استحكام عـالى و مقـاوم در مقابل رنگ‌پـریدگی از ویژگی‌های این محصول است. رنگ شکوفه نقاش با کاربرد تزئینی برای سطوح چوبی، گچی، آجری، سیمانی و بتنی در مصارف ساختمانی و دکوراسیون شهری توصیه می‌شود. این محصول با فام رنگ‌ سفیـد در بسته‌بندی؛ سـطل، دبـه و حلب، تولید و عرضه می‌گردد.


رنگ اكريليك لاتكس چيست و چه كاربردي دارد؟

رنگ اكريليك لاتكس اکسیر پرتو الوان از مرغوبترين رزين هاي اكريليك پايه آب تهيه شده و براي رنگ آميزي سريع، زيبا و بادوام کليه سطوح از قبيل گچي، سيماني، آجري، آردواز و چوبي  داخل و خارج ساختمانهاي مختلف و به خصوص كليه اماكني كه از لحاظ بهداشتي از حساسيت بيشتري برخوردارند مانند بيمارستانها، مهدكودك ها، اتاق خواب كودكان و غيره مورد استفاده قرار مي گيرد. اين محصول جهت كاربريهاي متفاوت در انواع مات، نيمه مات و براق از سوي شركت الوان در مراكز مختلف فروش رنگ عرضه مي شود.


مزايا و ويژگي رنگ اكريليك لاتكس:

1- قابليت رقيق شدن با آب و سازگار با محيط زيست
2- سهولت اجرا و نداشتن بوي نامطبوع
3- پوشش بالا و قابليت شستشوي عالي
4-عدم جذب گرد و غبار
5- دوام عالي در برابر نور خورشيد و اشعه ماوراء بنفش
6- سرعت خشك شدن بالا 


روش مصرف رنگ اكريليك لاتكس:

پس از آماده سازي سطح مورد نظر و تميز نمودن كامل آن به گونه اي كه عاري از هرگونه چربي و آلودگي باشد موارد زير را انجام دهيد:


1- رنگ اكريليك لاتكس  را با مقدار مناسب آب به تدريج مخلوط نموده و بر روي سطح اعمال نمائيد. ميزان اختلاط آب به رنگ بستگي به درجه حرارت محيط، سطح زير کار و نيز وسيله رنگ آميزي دارد، ولي در شرايط نرمال رنگ آميزي، ميزان اختلاط آب به رنگ بر حسب درصد وزني، با قلم مو 20- 15% ، با غلتک  15-10% و با پيستوله  25- 20%  مي باشد. براي پوشش بهتركنج ها، لبه ها، نقاط دور از دسترس و خطوط جوش علاوه بر اسپري نمودن رنگ استفاده از برس يا غلتك توصيه مي شود.


2- جهت ايجاد سطحي با براقيت يا ماتي دلخواه و جلوه اي زيباتر، اعمال يک لايه از لاک اکريليک پايه آب (ALCO-3112,3113,3114 )  بر روي رنگ اكريليك پيشنهاد مي گردد. استفاده از اين لاکها، بنا به ميزان براقيت مورد نياز تعريف مي شود.


3- اعمال رنگ در دماي محيط بالاي 10 درجه سانتيگراد، دماي سطح 3 درجه بالاتر از نقطه شبنم و رطوبت كمتر از 80 درصد توصيه مي شود.


نکات ايمني و شرايط نگهداري:
محتويات ظرف را در محيط خشک، خنک و دور از نور مستقيم خورشيد و با تهويه مناسب نگهداري نمائيد. از يخ زدگي رنگ جلوگيري گردد. بعد از مصرف، درب ظرف را محکم ببنديد. بهترين زمان مصرف در صورت رعايت شرايط انبارداري مناسب تا 30 ماه پس از تاريخ توليد مي باشد. در صورت تماس با چشم ( پس از شستشو با مقدار زياد آب) و يا بلعيده شدن به مراكز پزشكي مراجعه گردد.                      


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
------

فروش آهن آلات ساختما...

09334751029

گروه طراحان معماران ...

09213278575

کفپوش کاستو پارادايس

09101640165

گروه پارسه آرشیتکت ت...

------

گروه تولیدی باروس