جمعه 7 اردیبهشت 1403، 26 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 1051

فروش درب ضد سرقت یزد

فروشگاه سراسری درب ضد سرقت مرکز خرید درب ضد سرقت در یزد و میبد اردکان بافق مهریز ابرکوه تفت خاتم ندوشن حمیدیا شاهدیه خرید و فروش درب ضد سرقت یزد تولید درب ضد سرقت ارزان یزد تولید درب ضد سرقت یزد

نام و نام خانوادگی:

-

موقعیت:

تهران_یزد

تاریخ ارسال:

6 مهر 1400 ساعت 13:34

تاریخ انقضا:

30 مهر 1404

تلفن تماس:

-

موبایل:

-

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

فروشگاه درب ضد سرقت در یزد

نسل جدید انواع طرحهای سی ان سی با بالاترین کیفیت و طبق استاندارد و متد روز دنیا
ساخت انواع دربهای لابی
در ابعاد مختلف و سفارشی
بدون محدودیت طرح

تولید و توزیع انواع درب های  ضد سرقت

یک لنگه، دولنگه، یک و نیم لنگه و....
روکش راش، گردو، بلوط و...


فروش درب  ضد حریق با تاییدیه آتشنشانی یزد


دستگیره انتی پنیک با ضمانت 
با قابلیت نصب آرامبند


ساخت وتولید  درب  اتاقی یزد


همراه با چهارچوب و روکوب ابزار خورده
متریال درجه ۱ 
رویه گردو و بلوط امریکایی 


مرکز خرید و فروش درب ضدسرقت ترموود 


کیفیت عالی، قیمت باورنکردنی
استراکچر مشبک 
با قابلیت ساخت در ابعاد سفارشی  
یراق ترک 
مناسب برای مناطق شرجی و آفتابی
▪️بدون محدودیت طرح
▪️قیمتهای بسیار مناسب 
▪️تحویل در سریع ترین زمان ممکن 
▪️مطابق با ابعاد و طرح درخواستی
▪️ ارسال به تمام نقاط کشور

ساخت و فروش درب لابی ضد سرقت

تجربه نشان می دهد که ساختمان های نوساز امروزی و بناهای قدیمی بیشتر تمایل پیدا کرده اند به خرید درب لابی با تکنولوژی ساخت درب ضدسرقت یعنی اینکه بیشتر تمایل دارند در عین حال با حفظ زیبایی چوب از ایمنی نیز برخوردار شوند .

امروزه تولید درب لابی با استفاده از تکنولوژی های جدید ترکیب چوب و فولاد ، بت شیشه های سکوریت ۲۰ میل صورت می پذیرد. تکنولوژهای جدید باعث می شود که ساختمان و ویلاها در مقابل باد و رطوبت و باران محافظت بیستری داشته باشند و همچنین ضد دیلم بودن این نوع درب ها نیز باعث می شود علاوه بر مقاومت دربرابر شرایط جوی در برابر نفوذ سارقان نیز مقاوم باشند. 

پخش درب ضد سرقت یزد

درب ضد سرقت فلزی که ساختار آن‌ها متشکل از فولاد یا آهن نرم است و یک قطعه شیشه آب‌دیده در پشت پنل تعبیه شده است. اغلب این درها ساخت کشور چین هستند.

درب ضد سرقت چوبی که ساختار آن ترکیبی از فلز و چوب است. این نوع درب ضد سرقت که بخش عمده بازار را تشکیل می‌دهد، ظاهری مشابه درهای معمولی دارد.
در این نوع درها، ورقه‌های فلزی برای تأمین مقاومت داخل در تعبیه می‌شود و ورقه‌های چوبی در راستای حفظ زیبایی درب بر روی ورقه‌های فلزی نصب می‌شوند.

تفاوت در رویه درب

تفاوت را می توان در رویه .این درب ها مشاهده کرد، به گونه ای که رویه ی درب ضد سرقت چینی به صورت فلزی (استیل) با رنگ کوره ای الکترواستاتیک می باشد. ولی رویه درب های ضد سرقت ترک به دو دسته MDF با روکش طبیعی چوب و یا MDF با روکش PVC تقسیم  بندی می شود.

تفاوت وزنی:

تفاوت دیگر درب ها در وزن آن ها می باشد . وزن درب های ضد سرقت چینی نسبت به نمونه مشابه ترک خود بسیار سبک تر می باشند به طوری که می توان گفت وزن یک درب ضد سرقت ترک با دو درب ضد سرقت چینی برابری می کند.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
اخبار و خواندنی ها
فروشگاه سراسری درب ضد سرقت مرکز خرید درب ضد سرقت در یزد و میبد اردکان بافق مهریز ابرکوه تفت خاتم ندوشن حمیدیا شاهدیه مرکز خرید و فروش درب ضد سرقت یزد مرکز فروش درب ضد سرقت یزد خرید و فروش درب ضد سرقت یزد فروش درب ضد سرقت ارزان یزد تولید درب ضد سرقت یزد تولید کننده درب ضد سرقت یزد کارخانه درب ضد سرقت یزد فروش عمده درب ضد سرقت یزد قیمت درب ضد سرقت یزد درب ضد سرقت ارزان یزد درب ساختمانی یزد