جمعه 31 فروردین 1403، 19 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 600

کارخانه تولید مسواک ارزان

مرکز خرید و فروش عمده مسواک خمیر دندان نخ دندان به قیمت تولید کننده تولید کننده و فروشنده انواع مسواک و خمیردندان هتلی فروش عمده مسواک انگشتی, یکبار مصرف و معمولی ارسال از درب کارخانه

نام و نام خانوادگی:

اعلمی

موقعیت:

تهران

تاریخ ارسال:

24 فروردین 1402 ساعت 11:47

تاریخ انقضا:

29 اسفند 1403

تلفن تماس:

0214468326

موبایل:

0912581343

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

فروش عمده مسواک ارزان


مسواک چیست ؟ 
مسواک یک کالای ضروری است که باید همه از آن استفاده کنند تا همیشه و دندان های سالم و دهانی خوشبو داشته باشند. این کالا در شکل ها و رنگ های مختلف تولید و بسته بندی می‌شود.


اهمیت مسواک 
بهداشت دهان و دندان یکی از کارهایی است که انجام آن ضروری و مهم است.و در اسلام و احادیث  هم به مسواک زدن بسیار توصیه شده است‌. ما باید از این نعمت بزرگی که خدای مهربان به صورت رایگان در اختیار ما قرار داده است به خوبی محافظت کنیم و در نگهداری آن تمام تلاش و کوشش خود را انجام دهیم. اهمیت این موضوع به اندازه ای است که پیامپر اکرم فرمودند: اگر خداوند اذن میداد مسواک زدن را واجب میکردم. مسواک یک کالای ضروری است و انجام آن بر همه لازم است. اگر بتوانیم این موضوع یعنی مسواک زدن در تمامی سنین را در جامعه فرهنگ سازی کنیم بزرگترین کمک را به افراد انجام داده ایم. حتی با مسواک زدن هزینه های گزاف پزشکی هم کمتر می‌شود. 


خرید مسواک ارزان

شرکت پاکال که بزرگترین شرکت تولید کننده و عرضه کننده مواد شوینده و محصولات بهداشتی است. دارنده برند برتر در ایران می باشد. این شرکت در زمینه شوینده و بهداشتی تولیدات متنوع و با کیفیتی را دارا می باشد. از جمله این تولیدات کالای مسواک است که با قیمت های ارزان به بازار عرضه می‌شود.تنوع خرید مسواک به حدی است که  متناسب با تمامی سلایق است. قیمت این مسواک ها بسیار مناسب بوده و تمامی اقشار جامعه میتوانند از آن خریداری کرده و استفاده کنند.


کیفیت مسواک پاکال 

برای آنها بتوانید دندانهای سفيد و صدفی داشته باشید باید از مسواکی خوب و با کیفیت خریداری ‌کرده و استفاده نمایید.برای این منظور ما شما را با برند پاکال که یکی از بهترین های موجود در بازار است آشنا میکنیم. این تولید کننده هم در تنوع کالایی و هم در کیفیت در بین محصولات مشابه رتبه اول را دارد. مثلا قیمت مسواک های اعلام شده در این شرکت از ۲۰۰۰ تومن وجود دارد تا به بالا که هر خریداری متناسب با سلیقه و سایز مسواک باید آن را خریداری کند.


انجمن دندانپزشکان آمریکا (ADA) چند استاندارد  را برای یک مسواک خوب تعیین نموده است.
عموما همانطور که در موقع خرید روی جلد مسواک دیده ایم ۳ نوع مسواک وجود دارد:
 Soft یانرم، Medium یا متوسط ، Hard یا سخت
لازم به ذکر است برخی شرکتهای تولیدی مسواک، نوعی مسواک بسیار نرم (Super soft) نیز تولید می کنند.


این  استانداردها بر اساس میزان سختی موهای مسواک اعمال شده است. بر خلاف باور عموم مردم، مسواک های سخت دندان ها را بهتر تمیز نمی کنند بلکه سبب ایجاد حساسیت  و سایش در دندان ها و همچنین تحلیل لثه ها خواهند شد.
افرادی که دچار بیماری لثه هستند یا به تازگی روی لثه ها عمل جراحی انجام داده اند بهتر است از مسواکهای نرم یا بسیار نرم استفاده کنند.
برای کودکان نیز استفاده از مسواک های نرم توصیه میشود.
به طور کلی مناسبترین مسواک برای عموم مردم مسواک متوسط یا به اصطلاح “مسواک معمولی” می باشد.


بهترین توصیه برای انجام دادن زیبایی دندان، رعایت بهداشت دهان و دندان است. برای این منظور، باید روزانه دو بار به مدت حداقل دو دقیقه مسواک زد و از نخ دندان نیز استفاده کرد. همچنین، مصرف غذاهای سالم و کم شکر و جلوگیری از مصرف سیگار و الکل نیز به حفظ سلامت دندان‌ها کمک می‌کند. در صورت نیاز به درمان‌های زیبایی دندان، بهتر است با یک پزشک دندانپزشک مشورت کرده و تحت نظارت او عمل شود.


فروش شگفت انگیز مسواک 

شرکت پاکال با توجه به اینکه خرید و فروش مسواک در بازار به صورت فراوانی انجام می‌شود و همیشه مورد استفاده افراد جامعه است برای خریداران دائمی  و مشتریان وفادار خود تخفیفات ویژه در نظر گرفته است که ممکن است این تخفیفات به صورت اشانتیون های کالایی و یا نقدی برای آنها در نظر گرفته شود.و اینگونه ارتباط خریداران و شرکت روز به روز بهتر و تنگاتنگ می شود.


نحوه صحیح استفاده از مسواک

برای استفاده از مسواک، ابتدا باید آن را با آب بشویید و سپس روی دندان های خود قرار دهید. سپس با حرکات چرخشی و نرم، دندان های خود را تمیز کنید. بهتر است از مسواک با سر نرم استفاده کنید تا به دندان های شما صدمه نزند. همچنین، بعد از استفاده از مسواک، آن را با آب بشویید و در جای خشک و تمیز قرار دهید. بهتر است هر ۳-۴ ماه یکبار مسواک خود را تعویض کنید.

 

برای مسواک زدن بهتر است از روش زیر پیروی کنید:

1. قرار دادن مسواک در دهان: مسواک را در دهان قرار داده و بین دندان‌ها قرار دهید.

2. حرکت به سمت بالا و پایین: با حرکت مسواک به سمت بالا و پایین، از بالای دندان‌ها شروع کنید و به سمت پایین حرکت کنید.

3. حرکت به سمت چپ و راست: با حرکت مسواک به سمت چپ و راست، از جلوی دندان‌های بالایی شروع کنید و به سمت عقب حرکت کنید.

4. تمیز کردن زبان: همچنین، برای تمیز کردن زبان نیز می‌توانید از یک مسواک جداگانه استفاده کنید.

5. شستشو: پس از مسواک زدن، دهان خود را با آب شستشو دهید.

6. استفاده از نخ‌دندان: همچنین، استفاده از نخ‌دندان نیز برای تمیز کردن دندان‌ها و فضای بین آن‌ها بسیار مفید است.


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
------

درمان تخصصی پوست و م...

------

هرباسان

09179587990

فروشگاه عطريجات

------

کلوپ زیبایی تیراژه

------

پیرسینگ و کاشت نگین ...

------

اوریفلیم سوئد