پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403، 25 April 2024


مشخصات آگهی
تعداد بازدید: 3093

فروش و پخش دستگاه تست قند خون

آوین طب پخش انواع دستگاه های تست قند خون

نام و نام خانوادگی:

خانم وفایی نژاد

موقعیت:

-

تاریخ ارسال:

2 شهریور 1397 ساعت 14:20

تاریخ انقضا:

30 دی 1403

تلفن تماس:

-

موبایل:

09112570511

وب سایت:

-

پست الکترونیکی:

-

اینستاگرام:

تلگرام:

واتس اپ:

ویدئو:

آدرس:

-

متن آگهی

عرضه مستقیم انواع دستگاه تست قند خون 
پخش نوار تست قند خون 
ارسال به تمام نقاط کشور با قیمت مناسب

🕪آیا به دنبال خرید دستگاه تست قند خون هستید؟ برای خرید دستگاه تست قند خون چه نکاتی را رعایت کنیم؟

با گذر زمان و بالا رفتن سن ، هر انسانی نیاز دارد که از میزان قند خون و فشار خون خود آگاهی داشته باشد . مخصوصا کسانی که مبتلا به دیابت هستند باید دقیق تر از میزان قندخون خود آگاه باشند. نگهداشتن میزان قندخون نزدیک محدوده نرمال ، احتمال بروز سکته‌های قلبی‌ مغزی، عوارض چشمی ، کلیوی ، عصبی و مشکلات سیستم گردش خون و حتی مرگ را کم می‌کند.
برای خرید دستگاه تست قند خون به این نکات توجه نمایید!

1- دقت دستگاه تست قند خون : 
با توجه به اهمیت نتیجه دستگاه تست قند خون و تاثیری که این نتیجه می تواند بر فرایند کنترل قند خون داشته باشد ، داشتن دستگاهی با حداقل احتمال خطا ضروری می باشد 
 

2- سیستم کنترل حجم خون :
دستگاههایی که مجهز به سیستم کنترل حجم خون (BVC) می باشند از بهترین دستگاههای موجود در بازار می باشند . در این دستگاهها اگر خون ناکافی به دستگاه بدهید دستگاه عدد کمتر و اشتباه به شما نشان نمی دهد بلکه به شماerror  نشان می دهد . ولی دستگاههایی که این سیستم را ندارند در صورت دادن خون ناکافی به دستگاه ، به شما عدد پایین نشان می دهد . مثلا ممکن است خون واقعی شما 250 باشد ولی دستگاه عدد 50 و به شما نشان دهد . تعداد این دستگاهها در بازار کم نیستند ، در نتیجه از دستگاههایی استفاده کنید که  مجهز به سیستم (BVC) باشند. 

3- میزان خون لازم و درد :
میزان خونی که برای اندازه گیری قندخون به دستگاه میدهید متفاوت است از (از 0.3 میکرو‌لیتر تا 5 میکرو‌لیتر) . دستگاههای تست قند خون قدیمی تر نیاز به خون بیشتری دارند . هرچقدر خون مورد نیاز کمتر باشد درد ناشی از نمونه گیری کمتر می باشد . دستگاههای جدید به خون بسیار کمی احتیاج دارند (کمتر از 0.3 میکرولیتر) . بطوری که در هنگام نمونه گیری تقریبا دردی احساس نمی شود .

4- قیمت دستگاه تست قندخون :
قیمت در خرید دستگاه تست قند خون موضوع بسیار مهمی می باشد . از خرید دستگاههای ارزان و رایگان خودداری نمایید . شما باید علاوه بر دستگاه سوزن و نوار دستگاه را خریداری نمایید . دستگاهی که ارزان می باشد مطمئن باشید که فروشنده برای جبران پول دستگاه ، قیمت نوار و سوزن دستگاه را بالا حساب خواهد کرد و یا اینکه این دستگاه به زودی زود نایاب خواهد شد و شما دیگر نمی توانید از بازار نوار یا سوزن آن را تهیه نمایید . اما اگر یک بار هزینه کنید می توانید دستگاه معتبری تهیه نمایید ، مخصوصا اینکه دارای گارانتی مادام العمر هم باشد که خیالتان تا آخر عمر بابت هزینه دستگاه راحت خواهد بود .

5- اندازه گیری از نقاط  دیگر :
بعضی از دستگاهها علاوه بر اندازه گیری از نوک انگشتان ، قابلیت اندازه گیری از ساعد و بازو را هم دارا می باشند که این ویژگی برای کسانی که روزانه چند بار باید نمونه گیری کنند اهمیت دارد .

6- داشتن حافظه و گرفتن میانگین :
موضوع مهمی که پزشک شما برای تنظیم برنامه درمان به آن توجه دارد میانگین دوره ای میزان قند شما می باشد . به همین علت اکثر دستگاهها دارای حافظه برای ذخیره میزان قندخون می باشند . داشتن امکان محاسبات هفتگی ، دو هفتگی و ماهانه قند خون امکانا این محاسبه را برای شما آسان تر و دقیق تر می کند خصوصا برای افراد مسن که حوصله محاسبات ریاضی و.... را ندارند

7- مانیتور دستگاه تست قندخون : 
از دستگاهی استفاده کنید که صفحه مانیتور بزرگی داشته باشد تا براحتی بتوانید اطلاعات را بخوانید

8- اندازه مناسب دستگاه تست قندخون : 
دستگاهی خریداری کنید که براحتی قابلیت حمل و نقل را داشته باشد.

9- سرعت اندازه گیری دستگاه تست قند خون : 
نمایش نتیجه میزان قند خون در دستگاههای موجود در بازار از 5 ثانیه تا 60 ثنیه متغیر می باشد . مسلما هرچه زودتر نتیجه نهایی مشخص شود میزان آرامش روحی و سرعت واکنشی که باید به نتیجه داشته باشید بیشتر است . 

10- قابلیت اتصال به کامپیوتر : 
تجزیه و تحلیل نمودارهای نتایج و نوسانات قند خون، کمک بزرگی در تنظیم دوز دارو به کادر پزشکی می کند.

11- گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه تست قند خون : 
 این دستگاه مثل هر دستگاه ساخت شده دست بشر ، دچار نقص فنی می شود . توجه به نام شرکت وارد کننده و تلفن های تماس خدمات پس از فروش در هنگام خرید برای تامین لوزام جانبی و برطرف کردن مشکل به وجود آمده ضروری می باشد.

کانال تلگرام :  Telegram.me/Avinteb


این مطلب را به اشتراک بگذارید:
تبلیغات
چند آگهی دیگر
09194000699

بهترین مرکز مزوتراپی...

------

خدمات دندانپزشکی و ج...

------

کلینیک فیزیوتراپی ام...

اخبار و خواندنی ها
✅✅چرا باید قندم را اندازه بگیرم؟ وقتی شما دیابت دارید، کنترل قند خون مهم ترین کاری است که می توانید انجام دهید که حال بهتری داشته باشید و از عوارض جلوگیری کنید. تست قند خون به شما و تیم درمان کمک می کند با مفهوم دیابت و مقادیر قند بیشتر آشنا شوید و از همه مهم تر سبب کاهش خطر عوارض مثل آسیب به چشم ها، کلیه ها، اعصاب، قلب و سایر عروق می گردد. متوجه شوید درمان شما چقدر سودمند است و این که آیا شما نیازمند تغییر رژیم، وزن، ورزش یا داروها برای بهبود قند خون وسلامتی تان هستید.